May & June 2014 Empties

Monday, June 16, 2014


I don't think I've done an Empties post in months! Embarrasingly, I haven't used up any products, which is just shameful. Today I accumulated some bottles I've had lying around and decided to write some mini reviews to tell you what I thought about the products. We have haircare, shower gels aplenty, and some mascaras as well. Let's see what I thought of them. 


Starting off with a random assortment of empties, I have a hair mask, a makeup remover, and a handwash gel. First off is the Aussie 3 Minute Miracle Luscious Long Mask. I love the packaging of this one, which is just a squeezy tube, but it miraculously doesn't leak at all (gasp! shock!), which I really appreciate as I trek it around a lot. I wrote a review of this mask back in January, but I have to say my opinion has changed a bit ... while it's a good mask, I wouldn't give it 5/5, more like a 3.5. I thought it claimed to do too much and while it softened my hair, that's really all it did. Possibly this is because my hair was very damaged (I recently had it cut), but I really don't love it as much as I used to. Around 10€.
Repurchase? No, there are better drugstore hair masks out there.

We also have a favourite of mine here, the Garnier Micellar Cleansing Water. This blows every other micellar out of the water and has climbed to my list of favourites. Costing only around 6€ in my drugstore, it's a makeup remover I'll definitely repurchase. I really appreciate that it has no scent and that it doesn't irritate my eyes at all - I wear contacts and Bioderma, for example, wrecked havoc on my poor eyes. You can find it on Salma.
Repurchase? For sure.

Final product is the Stop the water while using me! Lemon & Honey Handwash. I love the name of this natural brand, and I really liked the product. The scent was fresh and sweet at the same time, though I was hoping for something more vanillary. The product is, however, too expensive for my liking at around 12€. That, for a handwash, is just too much.
Repurchase? No, too expensive.



Macara time! First we have the Makeup Revolution Amazing Volume. Amazing? Not really. Strongly disliked this mascara so I am getting rid of it - I don't even want to give to anyone, it's that bad. It might be inexpensive, but it's just not a good product - it did absolutely nothing for my lashes, not even give them color. Really disappointing, and I've heard the Amazing Length one is not much better. Price is around 3€.
Repurchase? No way.

Next, Couleur Caramel Volumising Organic Black Mascara. While I love that this is natural, it was so wet, it was impossible to use. I kept hoping it would dry out a bit, at least on my eyes if not the tube, but it failed to do that. It smudged like crazy, when applied and even after a couple of hours, so I deemed it impossible to use.
Repurchase? No, formula is too wet (but I like the brush).

I had a similar problem with the Balm Cheater mascara! I am really sad I didn't like this, because I love the look of this brand, their packaging is really cute and everybody seems to love the products. Sadly, this mascara was also incredibly wet and smudged everywhere. I literally had mascara on my cheeks, eyelids, forehead, everywhere. Impossible to use! I loved the brush, but what's the point when the formula is so wet? It's expensive as well at around 20€.
Repurchase? No. Formula is so wet it's impossible to use it.


Balea things! This is a brand that never disappoints, and these are some amazing products. Let's start with the Balea Shower Gel Coconut & Nectarine. Oh my sweet lord! This smells amazing, so refreshing, light, yummy & sunny. I want to use this for the rest of my life, but I get tired of scents easily. Price is amazing at around 1,5€.
Repurchase? Probably, but after a while because I grow tired of scents pretty fast.

Balea Shower Sorbet in Sunny Peach is another peachy scent, and I really like it! The hadnwash with the same name is amazing as well. I don't like this packaging too much though, as it's hard to get product out when you're nearing the end.
Repurchase? Probably not, but it was great.

Balea Creamy Oil Shower Exfoliator in Cinnamon & Apple is a wonderful product as well. Perhaps a bit wintery, though I used it in June and it was still great. I love the scent, which is a true sugary, cinnamony apple. The exfoliator is not gentle though, so don't be tempted to use it on your face! Works well on my body.
Repurchase? Probably not, I want the Garnier Oil Beauty one.

What's the last product you used up?
Click 'read more' for Slovenian version.

Že nekaj mesecev nisem pisala o praznih izdelkih, zato se mi jih je nabralo kar nekaj. Odločila sem se napisati nekaj hitrih ocen in vam povedati, če bi izdelek kupila ponovno. Pa poglejmo ...

Začenjam z Aussie 3 Minute Miracle Luscious Long Mask. Pri maski mi je bila zelo všeč embalaža, ki je pravzaprav tuba z majhno odprtino. Ker dosti potujem, me je bilo strah, da se bo zadeva polivala vsevprek, ampak to sploh ni bil problem. Maska mi je bila na začetku všeč, moram pa reči, da sem si s časom premislila in na žalost ni vse tisto, kar sem mislila. Žal je ne bi kupila ponovno, priporočila pa bi jo dekletom z manj zahtevnimi lasmi - zame je prešibka.

Garnier Micellar Cleansing Water bo gotovo stalnica v moji rutini, saj je odlična za odstranjevanje ličil. Kar me je še posebej prepričalo pa je dejstvo, da je vodica izredno ugodna - stane borih 6€ za kar 400 ml tekočine, kar se mi zdi odlično. Gotovo jo bom še kupila, lahko pa jo najdete na spletni strani Salma.

Nadaljujmo z Stop the water while using me! Lemon & Honey Handwash. Gre za gel za umivanje rok, pri katerem je sicer vse super - vonj je lep, embalaža praktična, gre tudi za znamko, ki se trudi varovati okolje, kar se mi zdi sploh super. Malo manj me je prepričala cena, ki je za tak izdelek previsoka - 10€ se mi zdi preveč za gel za umivanje rok, ko lahko enak izdelek kupim v drogeriji za 2€. Žal ga ne bi kupila ponovno.

Pri maskarah bom danes malo kruta, saj se bom vseh znebila, ker mi ne ustrezajo. Tako da niti ene ne bi kupila ponovno - na žalost. Začnimo z Makeup Revolution Amazing Volume, ki žal ni prav nič amazing. Ne razumem koncepta te maskare, ker resnično ne naredi čisto ničesar. Trepalnice niso po uporabi nič daljše, nimajo več volumna, še temnejše niso ... Pravo razočaranje. Naslednji maskari sta Couleur Caramel Volumising Organic Black Mascara in the Balm Cheater mascara. Z njima sem imela podoben problem - oba izdelka sta izredno mokra, do te točke, da je nanos pravzaprav nemogoč. Maskari se zelo razmazujeta, pravzaprav sem ob vsakem pomežiku nanesla plast maskare na zgornjo veko. Uporabila sem jih samo nekajkrat, nato pa upala, da se bosta s časom posušili, vendar se to ni zgodilo.

Balea je znamka, ki me res redkokdaj razočara, še posebej, ko pride do tuš gelov. Balea Shower Gel Coconut & Nectarine je eden izmed moj najljubših izdelkov, saj ima res čudovit vonj po kokosu in nektarinah, popoln za poletje. Gotovo ga bom še kdaj kupila. Balea Shower Sorbet in Sunny Peach  je tudi lep vonj, čeprav me je navdušil manj kot prvi. Bolj mi je všeč enak gel v obliki gela za umivanje rok, ki je res čudovit. Tega ne bi kupila ponovno. In za konec še Balea Creamy Oil Shower Exfoliator in Cinnamon & Apple, piling za telo, ki ima res omamen vonj, pa še odlično opravi delo. Cimet in jabolka sta ena izmed mojih najljubših kombinacij. Morda ga kupim še enkrat.

Share your opinion:

  1. Aussie 3 Minute Miracle, Garnierjeva Micellarna in Balein tuš gel nektarina so super :) Balein Shower Sorbet sem imela namen kupit, potem sem pa brala da diši čisto umetno-plastično, očitno ga bom vseeno mogla sprobat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, ta peach vonj je mogoče res malo umeten, ampak mene ne moti ... Če hočeš pravi vonj po breskvah ti res priporočam njihov gel za umivanje rok Peach & Nectarine, je božaaaanski. :) x

      Delete
  2. An empties post is in order from my end too! recently finished up a lot of things all at the same time! Your pictures are lovely and bright! :-)

    TheConscienceFund| Bloglovin'

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much! I've been feeling a bit down about my photos so that means a lot :)

      Delete
  3. A veš da se meni ni dalo narediti empties posta, potem se je pa moj naveličal smeti v sobi in mi vrgel 2 vrečki stran...jaz sem pa kr zajokala.

    MU Revolution maskare nebi niti kupila, sem verjetno prebrala že 10 tako slabih ocen, da me je kar minilo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj boga :D Js sem si kar eno škatlo nardila, pa mam vse empties noter. Pridejo prav tut ko delam kakšne overviews znamk ali kaj podobnega, zdej pa sploh nič več nočem metat. :P Maskare so mi bile pa vse tri grozne, krneki.

      Delete
  4. I love how "clean" and bright your photos are, and the overall look of the blog, zou are a big inspiration :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. How sweet, thank you so much! I actually often feel down about my photos so this means a lot. <3

      Delete
  5. Jaz še vedno nisem sprobala nobenega shower gela od Balee...:D Ampak glede na to, da jih vse bloggerke tako hvalite, se bo moralo to kmalu spremeniti. No, ko porabim ene deset ostalih shower gelov, ki jih imam še na zalogi. #hoarder

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaj je s tabo Sandra! :D Moraš probat, nekateri res božansko dišijo. Katere pa ti uporabljaš? Jaz se ful veselim, da načnem Nivein In-Shower Body Milk z vonjem po kakavu. <3

      Delete
  6. uporabljam tole miceralno vodico in je top res. :D i je pa bil všeč tudi deodorant istega vonja kot tale tvoj balea tuš gel. Mmmm kok diši. :D

    super post. xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, mam tut deodorant - sicer je grozovit kot deodorant, ampak diši pa ful. :D Škoda da nimajo body spraya.

      Delete
  7. I've tried the Aussie 3 Minute Miracle Mask a few years ago and I did finish the bottle as a conditionner, but I never understood the fuss about it. It was ok, but not all that. As you said, there are other better options than that!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agreed! I also don't repurchase things often, I just like trying new things I guess :)

      Delete
  8. I love the Garnier Micellar water and I'm almost out as well!

    nueyork.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I was actually sorry to run out of it - never happens!

      Delete
  9. Joj mene so pa čist navdušle tvoje fotografije, enkrat bi si želela en inside look v proces nastajanja teh popolnoma studijskih posnetkov! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uau, hvala! <3 Dejansko se ful sekiram zaradi fotk, skor nobena mi ni všeč. Res mi ful pomenijo take pohvale, ker se mi vedno zdi, da niso dost dobre. Hvala ti še enkrat. Definitivno spišem kakšno objavo x

      Delete
    2. Meni so pa ravno tvoje fotke tako všeč, da ravno zaradi njih preberem vsak post, čeprav sem bolj leva kar se ličil in kozmetike tiče. Res so lepe, meni osebno najlepše od vseh beauty blogov, ki jih spremljam. Očitno ti tole sekiranje samo pomaga, da je končni izdelek ful lep. Le tako naprej in se že veselim, če ti res uspe kakšna objava na to temo! :)

      Delete
    3. Še enkrat ti hvala, res ne veš kako si mi polepšala dan :) <3

      Delete
  10. Tale Balea piling mi tako diši! Je pa meni ravno nasprotno - skoraj prenežen. Po navadi imam rada res grobe pilinge, seveda ne za obraz. :)
    Vedno imam v mislih, da bi spisala en empties post, potem pa avtomatsko vse zmečem stran … Ah. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A res? Jaz imam tudi ful raje grobe, zdej pa ne vem, a se narobe spomnim tega pilinga. :D Js tut včasih kej ponesreč vržem, pol pa na koncu meseca panično iščem prazne embalaže, hehe. :P x

      Delete
  11. I never heard of Balea before but maybe this product is worth to try. Great post <3 xo

    http://www.kinikunormal.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks so much for leaving a comment - I try to reply to everyone!