Aquolina Gold Sugar EDT

Saturday, May 10, 2014


My perfume collection would not be quite as big were it not for my lovely aunt, who is another fragrance lover - I could talk notes and scents for hours with her (and do). This time, she let me have this gold beauty since she found it too sweet for her taste after blind buying it. I wasn't about to complain, especially as I really love this scent.

Aquolina is a brand that was quite big on Youtube a while back - I'm sure most of you are familiar with their Pink Sugar fragrance. It's famous for being sweet, with notes of cotton candy and vanilla. My aunt had Pink Sugar and I absolutely loved it, despite never getting it for myself. I didn't even know they came out with a new fragrance until my aunt presented me with this cute and oh-so-shiny box.

Gold Sugar is an Eau de Toilette, but might as well be called a perfume as it lasts longer than some EDPs I have in my collection. I definitely smell the similarity between this and YSL's Cinema, which could easily be its older brother. Gold Sugar is a very sweet vanillary fragrance with notes of sweets (I definitely smell caramel and something sweet & baked) as well as citruses (orange) and some musk thrown in as well. All together it makes for a beautiful sweet blend of deliciousness. I've found myself reaching for this fragrance daily and took it with me to Amsterdam as well. The only disappointing thing with this fragrance is the absence of coconut - while it is stated as one of the notes, I really don't smell it, which is such a shame as that is one of my favourite notes. However, it still makes for a beautiful fragrance, which is surprisingly not as teen-y as it may seem if you look at the packaging and description. I'd say it all depends on the person who wears it. Probably the best part is the fact that it is really inexpensive - you can get the 100 ml bottle for as low as 25€ (try AllBeauty.com).

Have you tried any Aquolina perfumes?
Click 'read more' for Slovenian version.


Zahvaljujoč moji teti sem ponosna lastnica dišavi Aquolina Pink Sugar, ki bi jo najlažje opisala kot bombonček v zlatem ovoju. Čeprav je dišava EDT, bi bila prav lahko parfumska voda, saj se na koži obdrži veliko dlje kot nekatere druge. Naj vas ne prelisiči nekoliko najstniška embalaža in opis vonja - mislim, da se Gold Sugar na vsakomur razvije drugače in ni prav nič otročji. 

Kar se tiče not, je najbolj prominentna gotovo sladkost, ki je mešanica vanilije in karamele - kot pečene sladice, še najbolj me spominja na španske vetrce. Všeč mi je tudi dodatek citrusov, natančneje pomaranče, ki doda svežino, dišavo pa lepo zaokroži sandalovina in mošus, ki dodata tudi nekaj globine. Edino razočaranje je bilo pomanjkanje note kokosa, ki naj bi bil eden izmed vonjev v dišavi, vendar ga sama niti malo ne voham. Sicer me to ne moti zelo, saj je vonj vseeno čudovit, sem pa res upala, da bo kokos bolj prisoten, saj je ena izmed mojih najljubših not. 

Parfum bi bil primeren za vsak letni čas - za hladne mesece zato, ker je precej močan in dolgoobstojen, za pomlad in poletje pa zaradi samega vonja, ki me spominja na morje in počitnice. Sama ga bom gotovo veliko nosila, zadnje čase me sladki vonji zares navdušujejo, kar mi ni nič kaj podobno ...

Najboljša stvar pri Gold Sugar je gotovo cena, saj se dobi že za borih 25€ na spletni strani All Beauty, če pa nimate kreditne kartice, pa poizkusite na Salma.si, kjer je še nekoliko cenejši.

Share your opinion:

  1. O tega imam pa na wishlisti že kar dolgo :) Originalen Pink Sugar mi ni kaj dosti poseben, celo malo generičen, so mi od sladkih vonjev veliko bolj všeč Fantasy in Can Can.
    Jaz pa dosti mešam YR Malaysian Coconut z drugimi parfumi, da dobim bolj kokos varjanto. Sem ravno zadnjič odkrila novo kombinacijo s Armanijevim She in potem diši zelo podobno EL Bronze Goddess :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imaš prav, je malo generičen, ampak meni vseeno ful všeč. Fantasy in Can Can bi tudi imela, sicer imam pa res rada Fancy (porabila skoraj celo 100 ml stekleničko). Joj, to moram tut jaz začet, ko sem delala tam sem mešala vanilijo in kokos, in je bil krasen vonj. Bronze Goddess pa mislim, da bo letos moj, že 3 leta si ga želim, zdej mam pa dost. :P

      Delete
  2. Sama imam veliko Aquolina izdelkov, ful so vsi "bonbončkasti" :D
    Tale parfum je top.

    ReplyDelete
  3. The packaging of this scent is just beautiful!

    ReplyDelete
  4. Vonj po kokosu tudi jaz obožujem in moj najljubši parfum je ravno od Estee Lauder Bronze Goddess. Sicer imam še skoraj celo stekleničko ampak me mika, da si bi kupila tudi letošnjega, ko bo, če bo :D Tale parfum me pa tudi mika. V bistvu vse kar je s kokosom. Sem si pa kupila od Pacifica Indian Coconut Nectar in kr lepo diši :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Katja, baje nove Bronze Goddess pri nas ne bo, je pa vonj baje isti kot lanski, samo embalaža je malo drugačna. Jaz si ga bom letos definitivno privoščila :)

      Delete
    2. Ne bo ga? :( kako pa to? No super, da si ga boš, ker je res super :)

      Delete
  5. Škoda, da ni čutit kokosa. Ampak že tako se sliši odlično sladko. Je že na moji wish listi :).

    ReplyDelete

Thanks so much for leaving a comment - I try to reply to everyone!