Spring Cheek Picks

Tuesday, April 29, 2014



Spring has well and truly arrived, and I am a bit late with posting all my spring-related posts ... However, I thought you might enjoy my new spring blushers which I've been wearing lately, and it's also a great opportunity to introduce you to some new products. This spring, I've been loving gentle, pink shades which give a pretty flush, sometimes even going more natural (gasp!) than usual. Let's see what I've picked.

My number one love is definitely this gorgeous Barry M number. I find it really annoying that the packaging does not state the blusher's name, so I can only guess what it is, but I am pretty sure this is just called Pink. Aside from that, I have no problems at all with this product, actually I am quite in love with it! I randomly picked it out of my makeup collection one day and have probably worn it every day since then, completely neglecting all of my other blushers. It gives an absolutely beautiful finish and looks very natural - by that I don't mean that it gives just a slight flush, it is quite pigmented and gives you a lot of color, if you so desire. The color is a gorgeous pink, which I don't quite know how to describe - it is kind of dusky, but bright at the same time. Just beautiful. You can get it on Licila.si for 7€ (bargain).

The newest addition I have is from Isadora and I received this from our beauty editor at Cosmopolitan (thank you, Katja). Sometimes she lets us choose some products from the beauty closet and needless to say, those are my favourite days in the month. This month, I got three products, and one of them was this beauty which seems pretty harmless but has a major tongue twisting name, are you ready for it? Twist-Up Blush & Go in 08 Spring in Paris. Whew! Doesn't that name just make you want to go to Paris? Ooh la la! Enough of my rambles, let's chat about the product itself. This is a cream blusher in a stick. First impressions: incredibly pigmented, one swipe per cheek gives you loads of color, so be careful when you are applying it. It dries quite powdery, but not completely, though it doesn't smudge. I adore this color, which is similar to Barry M but with a hint of peach thrown it. It's amazing for on the go as well, as you literally just swipe it on your cheek, blend with your fingers & you're done!

The next product I've already told you about here, where you can also see swatches on my cheeks. It's the Makeup Revolution Cream Blusher in Framboise Shake. Oooh, I could go for a rasberry shake right now, how about you? I've already sung high praise to this lovely product in one of my previous posts, but to sum it all up - it's an incredibly pigmented cream blusher that dries completely powdery, which is great as it doesn't smudge at all. Be careful when you're applying it because it has a lot of colour in just one swipe! As you can see, these shades are all similar, but each looks different on my cheeks - this one gives them a lit from within glow, probably because it is cream and dries to powder. You can get it from Licila.si for the amazing price of 2€ (can we please! That's less than a cup of coffee).

And finally, we have a little Catrice gem. I would say the Blush Tint in Rose Flush is perfect to use if you want a really natural look, as if you want a lot of pigmentation, you will need to apply loads. This is presumably a good dupe for Benefit Benetint, at least it looks that way. It's a liquid product with a doe foot applicator, which you press into your cheeks and blend in (I find it's easiest to do so with my fingers). The shade is a very scary red, but it's so subtle you can hardly notice it. Why use it then? I think it gives your cheeks a natural glow, like you've been outside for a walk, which I really like. Definitely perfect if you're starting with blushers or are a bit frightened of them as it is so subtle. I think the price is great, around 3€, but I'm not sure.

What are your favourite spring blushers?
P.S. Slovenske bralke, kliknite na read more za slovenski prevod besedila.

Moja prva dvojezična objava! Me je kar malo strah, kako se bo obnesla, a po toliko prošnjah, da začnem pisati tudi v slovenščini, sem se res odločila, da poizkusim, čeprav ne obljubim, da bo vsaka objava dvojezična (ali čisto enaka kot tista v angleščini). Nisem največja ljubiteljica prevajanja, zato sem se odločila, da bom vsako objavo napisala po svoje, tako da se zna zgoditi, da bosta angleška in slovenska verzija drugačni. V redu, dosti nakladanja, gremo k stvari.

Torej, pomlad je že zdavnaj prišla in jaz sem prihod kar malo spregledala, predvsem pa čisto pozabila, da bi bilo dobro tudi objaviti kaj na to temo. V upanju, da mi boste oprostili, sem danes pripravila objavo o mojih najljubših izdelkih za lica s pomladno noto. Kdor me pozna prav dobro ve, da imam še kako rada udarne odtenke, tako na licih kot tudi na ustnicah. To pomlad sem se nevede malo umirila (to so gotovo leta) in začela nositi bolj mirne odtenke. Poglejmo, kaj mi je všeč.

Začenjam z Barry M rdečilom v odtenku Pink, ki je v moji zbirki že kar nekaj časa, a je bil revež zadnje mesece kar precej zanemarjen. Ko sem ga začela po naključju uporabljati, sem se zaljubila ob prvi uporabi - puder v kamnu je čudovite svetlo rožnate barve in bi verjetno pristajal prav vsakemu odtenku kože. Zaljubila sem se v finiš, ki ga da moji koži, ki je zelo nežen, kljub temu, da je pigmentacija odlična. Čudovit izdelek, sploh pa za ceno 7€, ki jo boste plačale na Licila.si

Naslednji je zanimiv Isadora izdelek - spominja me na moje najljubše Chubby Sticks znamke Clinique, ki so sicer namenjene uporabi na ustnicah. Očitno se je norija z barvnimi voščenkami preselila tudi v svet rdečil, kajti Isadorin Twist-Up Blush & Go je prav to. Prihaja v srčkani majhni embalaži, je pa sama voščenka kar konkretna (ne bom rekla, da je debela, da je ne užalim). Odtenek 80 Spring in Paris je zares čudovit in zelo podoben še dvema odtenkoma v današnji objavi (kar je zanimivo in zaskrbljujoče hkrati, ker mi res ni jasno, zakaj potrebujem 3 rdečila v praktično istih tonih, ampak to je tema za kakšen drug dan). Posvarila bi vas, da je izdelek izredno dobro pigmentiran - en nanos da ogromno barve, tako, da je treba biti z njim kar previden, če ne želite udarnih ličk (mislim, da je jasno, da je meni všeč veliko barve, ampak sem prej izjema kot pravilo). Rdečilo se posuši na pol pudrasto. Omenila bi še, da sem ga preizkusila tudi na ustnicah, saj so taki odtenki velikokrat namenjeni več uporabam, ampak nisem bila navdušena - malo preveč se je usedel v linije. Seveda pa temu ni namenjen, ampak moja radovednost je pač brez meja.

Ena izmed zadnjih pridobitev, ki si je kar hitro pridobila status Najboljše odkritje sploh, ki ga premaga samo trenutek, ko sem dojela, da črna barvica ni edino ličilo na svetu (resno, o tem bi bilo treba napisati serijo objav z naslovi - Spomini nadležne najstnice, Črna, ki te ljubim, črna, in preprosto - Zakaj?). Ljubi bog, nikoli ne utihnem, v redu, torej, Makeup Revolution kremno rdečilo v odtenku Framboise Shake. Čudovit rožnat odtenek, ki se posuši povsem pudrasto in tako preprečuje razmazovanje tekom dneva. Všeč mi je predvsem cena, ki znaša uboga 2€ na spletni strani Licila.si in me pripravlja, da se sprašujem, zakaj se ne spremenim v zapečkarja, ki denar namesto za kavice zapravlja za tako noro dobre izdelke. Aja, že vem - zato, ker se je to že zgodilo, ups. *ljubeče pogleda prekipevajočo zbirko rdečil in ignorira zavržen prazen planer ob strani*

Uspelo nam je (komaj) priti do zadnjega izdelka. Dajmo reči še kaj o Catrice Blush Tint Rose Flush. Zanimiv izdelek ima aplikator kot večina bleščil za ustnice in je tekoč. Nanese se z aplikatorjem, nato pa priporočam, da ga kar hitro razmažete s prsti. Da izredno naraven videz in lica kar zažarijo, čeprav doda res malo barve. Priporočila bi ga vsem, ki z rdečili šele začenjajo, ali pa želijo čim bolj naraven videz. Meni je všeč! In kot vsi vemo, so Catrice izdelki res cenovno ugodni, tako da se nakup gotovo splača.

Kateri pa je tvoje najljubše rdečilo za pomlad?
P.S. Zelo bi bila hvaležna tudi pomoči glede spreminjanja pisave teksta, saj tale nima šumnikov ... Če se kdo spozna na HTML, bom vesela nasveta. :)

Share your opinion:

  1. Ja, meni je tale od Revolution res všeč, super pigmentiran. Drugače pa sem navdušena tudi nad MUA rdečili :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uu, moram jih probat, nimam še nobenega. :)

      Delete
  2. Jaz mam tudi MUA rdečila, so mi super pigmentirana. Jaz večinoma celo leto nosim rozaste odtenke :D ker so mi najljubši.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne me spodbujat, ker jih mam že zdaj več kot 20 ... :D Jaz tudi, samo poleti bolj fuksija odtenke, zdaj pa so mi všeč taki nežni. :)

      Delete
  3. Ta od IsaDore zgleda res kjut. :) Nikoli nisem še probala teh twist up/cream blusherjev. :) xx

    ReplyDelete
  4. All these blushes are so pretty. I've only really started posting my spring beauty posts too. It's still randomly snowing here so I feel justified on holding off on the spring posts. lol

    xo Ashley

    ReplyDelete

Thanks so much for leaving a comment - I try to reply to everyone!