How to clean hair that is always greasy

Wednesday, April 30, 2014


My hair has been greasy for the better part of my life, but only recently has it become so hard to manage. I get out of the shower and my hair is greasy before I even dry it. I was extremely upset about this and was trying to find a solution, when this package landed on my doorstep. I didn't think it would help my problem at first, but I soon discovered it was exactly the product I had been looking for.

There are two main reasons why my hair gets greasy - one is because I have a fringe and it lays on my forehead. My skin is very oily, so naturally, that transfers to my hair, making it not so pretty looking. The other reason is project build up. I use a lot of different hair products, and sometimes, I really have so much build up on my hair it is impossible to clean it with a regular shampoo. This is where the Lee Stafford Oily Roots Dry Ends range comes in.

Let me talk about the shampoo first. I think this is an amazing clarifiying shampoo. It truly removes all traces of build up from my hair, and it feels very fresh and light after I wash it. However, I would definitely not recommend using this for every wash, as it is very drying and meant to cleanse your hair, not nourish it. That is when the conditioner comes into play. You only apply it to the ends of the hair, which are usually more damaged and dry from the shampoo, so this nourishes them beautifully. As an extra step, I've also been loving the Lee Stafford Argan Oil Hair Mask, which I've had before, but still love just as much as I did back then. The mask and conditioner really nourish the hair, while the shampoo strips it of all oils and gunk.

I've really been loving this trio - I use the shampoo about once a week (I wash my hair everyday), while the conditioner is a daily staple, and the mask is in use about twice per week. Lee Stafford is a brand I've been extremely satisfied with in the past, and it's definitely a drugstore favourite. Even though it is a bit on the price side, these products are so worth it in my opinion. All of their products smell lovely as well, if I am not mistaken the Oily Roots Dry Ends range has shea butter, which is lovely, while the Argan Oil range is self-explanatory.

Click read more for the Slovenian version.


V današnji objavi sem želela predstaviti nekaj izdelkov, ki zadnje čase rešujejo moje lase. Opazila sem, da se mi na njih nabira veliko naravne maščobe, poleg tega pa tudi ostanki izdelkov za lase, ki jih uporabljam skoraj vsak dan. Na pomoč mi je priskočil šampon Lee Stafford Oily Roots Dry Ends, ki lase temeljito očisti. Resnično odstrani vse nepotrebne maščobe, je pa res, da so lasje po tem kar precej izsušeni. Tu vskoči balzam iz iste linije, katerega se nanese le na konice. Je zelo hranljiv in razlika po uporabi šampona, ko so še mokri lasje na otip suhi in krhki, ter po balzamu, ko so svilnato mehki, je očitna. Kot dodaten korak uporabljam tudi masko Lee Stafford Argan Oil, ki sem jo že imela, a sem nad njo še vedno navdušena. Izpostavila pa bi, da se mi šampon ne zdi primeren za vsakodnevno uporabo, saj res temeljito očisti lase - tako močnega čiščenja vsak dan pravzaprav ne potrebujemo. Čez teden lahko uporabljate kakšen nežen šampon, enkrat tedensko pa lase očistite z omenjeno linijo. Za razliko sta balzam in maska zelo hranljiva in primerna za večkratno uporabo, predvsem maska - ta naj bi se uporabljala ob vsakem pranju dokler ne pride do vidnega izboljšanja. Sama jo menjam z nekaj drugimi maskami, tako da o tej metodi ne morem poročati, je pa res, da je tale moja najljubša - lasje so po uporabi res svilnati, zelo mehki in sijoči. Tudi konice izgledajo kar nekako 'potolažene' po uporabi šampona.

Lee Stafford izdelki so na voljo v drogerijah, kot sta Müller in DM, cene se gibljejo okrog 8€. Nisem prepričana, če je linija Oily Roots Dry Ends že na voljo pri nas, je pa gotovo nekaj, na kar ste lahko pozorni. 

P.S. Tudi danes imam eno vprašanje za vas. Resnično potrebujem striženje, pa nikakor ne vem, h kateremu frizerju naj se odpravim. Imate kakšen predlog za dobrega frizerja v Ljubljani, ki lepo postriže dolge lase?

Share your opinion:

  1. Huh to pa moram preizkusiti,. Tudi jaz imam frufru in lasje se mi hitro začnejo mastiti, medtem ko imam konice suhe :/ In zadnje čase kar iščem kaki šampon, nekaj.. Tak da mi je ta post bil ful koristen :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ni nadležno? Upam, da ti bo všeč šampon, javi, če ga preizkusiš! :)

      Delete
  2. Tudi sama imam ta problem s fru frujem in mastnim čelom. Pri meni je prilo tako daleč, da sem se odločila, da ga ne bom imela več, tako da ga puščam, da zraste. Glede ftizerja ti pa ne znam svetovati, ko ga najdeš pa sporoči, ker tudi moji lasje rabijo striženje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A veš da jaz tudi, pa rabim malo spremembe - imam frufru že od osnovne šole! Jaz se sicer strižem v Šiški, ti napišem na FB podrobnosti :) x

      Delete
  3. Meni je malce drag tale šampon...čeprav bi ga mogoče sprobala v prihodnosti, ampak dvomim v super učinkovitost šamponov za mastne lase, ker ne delajo čudeža. Če imaš mastne lase jih pač imaš, ne moreš se tega znebit, je pa res, da šamponi prav za mastne lase le te dobro očistijo :) Moj trenutno najljubši šampon je Garnier Fructis citrus mint fresh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaz tudi ne verjamem v čudeže, mi je pa krasno očistil build up, kar se mi zdi super. :) Samo strukturo mastnega lasa res ne more spremeniti - na žalost. Mint Fresh se sliši super, mora tudi božansko dišat ...

      Delete
    2. Ja to vrjamem, sam meni se zdi, da mi tudi bolj poceni šamponi ful fajn očistijo te mastne lase, sam ne vem kakšen je tale Lee S. šampon, da bi primerjala ^^ .. Ma ja, jaz sem se navadla, da si morem pač redno umivat lase :/
      Ja ful diši :)

      Delete
    3. A veš da nisem probala nobenega drugega, katerega pa priporočaš? :) Slišala sem fajn zadeve še o Klorane šamponu, ampak je tudi okrog 10€. Jaz imam ful težave z lasmi zadnje čase, prvo kot prvo rabim pa striženje. :D

      Delete
    4. Jaz sem nekaj let uporabljala od Recept.a za mastne lase (ni slab), Garnier Fructis za mastne lase, ko je v neprozorni tubi mi ni kaj preveč všeč. Trenutno pa imam Desert Essence (sem ga dobila, je tud preveč drag) in sem opazla, da ne deluje več, je bil pa na začetku ful fajn. Mi je tisti Citrus mint fresh, ki sem ga omenjala še za zdaj najboljši :) Pa ne rada preveč šamponov sprobavam, ker na začetku dobim pri vseh ful hitro mastne lase.

      Delete
    5. Hvala za vse predloge Simona! :)

      Delete
  4. Jaz sem moj frufru pustila izraasti delno zaradi nenehnega pranja fru fruja. Vem kako je, če imaš mastno lasišče in potem seveda slamnato suhe konice. Katastrofa...praktično noben šampon ne pomaga. Zdaj me tale res zanima:) Se ti zdi, da lasje dlje časa ostanejo ne mastni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Grozno je, res. Jaz ga uporabljam bolj kot clarifying šampon, da mi očisti build up na laseh ... Si jih moram pa še vedno umivat skoraj vsak dan. :(

      Delete
  5. Sama imam tanke lase in umazanija se takoj nalepi na njih, prav tako po enem dnevu izgubim ves volumen in naslednji dan bi si jih lahko že prala. Noben šampon (pa sem jih zamenjala že veliko) me ni 100% prepričal, na začetku vsi delujejo fino, ker so nekaj novega vendar po parih pranjih ne vidim razlike, da bi lasje zdržali kak dan dlje. Včeraj sem v Lushu kupila šampon v trdi obliki, ki ima notri morsko sol in alge, ki naj bi pomagale pri mastnih laseh, me prav zanima kakšen bo rezultat. Ta šampon naj bi bil primeren za vsakodnevno pranje. Šampon, ki si ga opisala v blogu bom pa definitivno preizkusila :)
    Glede frizerja: Jaz hodim k Stevotu že leto in pol, prvič sem šla izključno iz firbca, kaj dobim za malo več denarja. Strigla sem se iz precej dolgih las na paža in vsi frizerji do zdaj (tudi Mič, ki naj bi bil kao kul) in nisem bila zadovoljna. Ko me je strigel Stevo pa je takoj vedel kaj bi mi pasalo, tut če jaz nisem imela kaj posebnega v mislih. Všeč mi je bilo kako je preučil mojo strukturo obraza, obliko glave in tudi moj osebni stil! Strižem se 1x na pol leta, saj frizura (tudi če imam kratko) po tem ko zraste še vedno izgleda super :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se ti pridružujem. :( Definitivno javi, kako je z Lush šamponom. Najlepša hvala tudi za nasvet glede frizerja!

      Delete
  6. Super ocena. Tud sama sem med temi "srečnicami" ko mam lasišče mastno že naslednji dan...konice pa suhe ko poper... :)
    Frizer mi je pa všeč Studio Stars v LJ...res prijazne punce in strokovne...sama sem bila še vedno zadovoljna. :)

    ReplyDelete
  7. joj jaz mam enake probleme! Kar malo že obupujem, ker mi noben produkt ne pomaga. Sem iskala tale šampon v dm-u in mullerju pa ga nisem opazila tkoda me zanima kje si ga kupila/naročila?:)

    ReplyDelete

Thanks so much for leaving a comment - I try to reply to everyone!