Playlist – Pesmi, ki mi vedno polepšajo dan

Thursday, April 10, 2014

Predstavljaj si – prišla si na najboljšo zabavo, vse je super, ampak glasba je naravnost grozna. Verjamem, da te je kar minilo, da bi se smejala. Zato sem danes želela s tabo deliti playlist desetih pesmi, ki me vedno razveselijo in spravijo v dobro voljo.

10. Plasticines – B*tch
Za tisti trenutek, ko gre vse narobe, imaš vsega dovolj in si lahko povsem upravičeno ... saj veš kaj.

9. Lana del Rey – Lolita
Ker se mi zdi popolna pesem za toplejše mesece, ki so že pred vrati.

8. Carolina Liar – Show Me What I'm Looking For
Ker v meni zbuja tujo željo po petju/dretju besedila na ves glas.

7. Miike Snow – Animal
Ker me spomne, da je najhujše že mimo, in da bo najboljše šele prišlo.

6. Klaxons – Echoes
Ker sem jih videla v živo in te pesmi še vedno nisem prebolela.

5. White Arrows – Coming or Going (RAC Remix)
Brez razloga, ker je pač kul.

4. Passion Pit – Carried Away
Za dan, ko si se skregala s svojim fantom in imaš vsega dovolj. Da te prepriča, da bo še vse v
redu. P.S. Ne sprejemam odgovornosti za poistovetenje z videospotom!

3. Crystal Fighters – Follow
Ker mi je preprosto všeč (in vedno ob poslušanju začnem izvajati človeštvu prej nepoznane
plesne gibe ...)

2. Idina Menzel – Frozen
Ker brez malo Disneya pri meni pač ne gre.

1. MGMT – Electric Feel
Najljubša pesem vseh časov. 

Tudi tokrat imam pripravljeno nagradno igro! Tokrat podeljujem dva paketka Aquafresh zobne ščetke in paste High Definition White, ki bosta šla v roke prvim dvem osebam, ki upoštevata pravila in odgovorita na vprašanje – katera pesem pa tebe vedno spravi v dobro voljo? Poleg tega mi v komentarju napiši še svoj kontakt (e-mail ali FB ime). Držim pesti! :)

Share your opinion:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Rihanna - Diamonds
    Martina (malaapikica@gmail.com)

    ReplyDelete
  3. Stronger - Kelly Clarkson! ;) bablika@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. Bom vseeno napisala, čeprav sem zamudila :( hihih
    Rita Ora - I will never let you down
    m.tjasa7@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Zadnji komad! <3
    Drugače pa je meni že dooooolga leta najboljši komad za dobro voljo I'm yours - Jason Mraz. Kdaj k nimam kaj delat, si jo začnem kar tko naenkrt prepevat. Hihi, sm malo posebna ja. :)

    xx

    ReplyDelete
  6. Simply the best - Tina Turner

    zvonka.lokar@gmail.com

    ReplyDelete

Thanks so much for leaving a comment - I try to reply to everyone!