Ličila za začetnice iz slovenskih drogerij

Monday, February 24, 2014






Today's topic is about makeup starter kits with items you can buy in Slovenian drugstores. If you have any questions, feel free to leave them below!

Živjo! Danes sem želela napisati posebno objavo, ki je namenjena predvsem tistim bralkam, ki so se odločile začeti ličiti, pa ne vedo, po katerih izdelkih poseči. Zbrala sem izdelke iz svoje omare z ličili, ki so zelo ugodni in se mi zdijo primerni za začetnice, izdelke, s katerimi boš dosegla naraven videz in se naučila uporabljati ličila, poleg tega pa ne boš porabila ogromno denarja. Bila sem pozorna tudi na to, da sem izbrala izdelke, ki jih lahko kupiš bodisi v naših drogerijah ali pa na spletnih straneh v Sloveniji, kjer je možno plačilo po povzetju - to pomeni, da ne boš potrebovala prav nobene kreditne kartice (vem, da je imel mene oči že 'poln kufer', ko sem ga vsak drugi dan spraševala, če lahko nekaj plačam z njegovim Paypalom).

Najprej bi rada priporočila samo nekaj znamk, na katere je dobro biti pozorna. Moja najljubša znamka iz drogerije je prav gotovo Catrice. Izdelki so neverjetno ugodni in res odlične kvalitete. Priporočam njihove pudre, izdelke za ustnice, baje pa so tudi senčila odlična. Druga znamka, ki mi je všeč, je Essence. Toplo priporočam, da napneš oči za njihovo novo omejeno kolekcijo, v kateri bo ogromno čopičev. Sicer jih sama še nisem preizkusila, ampak mislim, da bodo odlični, poleg tega pa zelo ugodni. Izpostavila bi tudi Maybelline (odlične šminke), Revlon (vse mi je všeč) in Bourjois (krasni pudri). Vendar pa sem se danes osredotočila na bolj ugodne znamke, zaradi katerih ne boš imela luknje v žepu!

Sama sem se začela ličiti ob koncu osnovne šole - prosim, ne sili me, da se spominjam grozot, ki so 'krasile' moj obraz. Zdelo se mi je namreč, da je črna barvica bog, zato sem jo nosila na sto in en način. Ja, enkrat celo kot svinčnik za ustnice - brez šminke seveda. Očarljivo, kajne? Kasneje sem posegla tudi po pudrih, saj mi jo je zagodla najstniška koža z raznimi težavami, ki jih marsikatera od nas še predobro pozna. No, pa poglejmo, kateri izdelki se mi zdijo primerni zate!

Ne glede na to, ali si stara 12 ali 36, je naravni makeup povsem primeren. Seveda te ne želim prepričati, da moraš na obraz nanesti celo tono ličil - če imaš lepo kožo, pudra prav gotovo ne potrebuješ! Lahko pa poudariš dele obraza, ki so ti še posebej všeč. Zapomni si le nekaj - ko začenjaš, je manj gotovo več!

Začniva s podlago. Če si mlajša, ti zelo priporočam kakšno BB kremo - moja najljubša je Garnier BB krema za mešano in mastno kožo (imajo pa tudi verzijo za suho kožo), gotovo boš našla kakšno zase. Če pa želiš nekaj bolj prekrivnega, ti priporočam Catrice All Matt Plus podlago, ki sem jo tudi ocenila tukaj. Gre za zelo prekriven puder, ki poleg tega kožo tudi matira, tako da je zelo primeren za dekleta z mastnim tipom kože na obrazu. Če nimaš težavic, ki bi jih rada prekrila, pa lahko uporabiš samo puder v kamnu, da se tvoja koža ne bo svetila - všeč mi je Catrice Skin Finish, katerega sem kupila v Translucent odtenku, kar pomeni, da je brezbarven. Cene Garnier BB kreme in Catrice pudra so okrog 7€, Catrice puder v prahu pa okrog 4€.

Sama obožujem rdečila za lička, zato jih kar nisem mogla spustiti. :) Toplo ti priporočam znamki Sleek in Barry M, obe najdeš na spletni strani licila.si. Gre za izredno ugodna rdečila, ki imajo tudi super embalažo - Barry M blusherji imajo priložen čopič, ki je super za na pot, Sleek rdečila pa imajo v notranjosti ogledalce. Izbrala sem dva odtenka - Sleek Pixie Pink, ki je kričeče rožnate barve (malo te moram prestrašiti, dejansko pa je na obrazu zelo lep in prav nič kričeč) in Barry M svetlo rožnato rdečilo, ki da licem čudovit svež videz. Zelo mi je všeč tudi Catrice Blush Tint, ki je super predvsem zato, ker ga lahko uporabljaš za lica in ustnice. Da res izredno naraven videz, kot, da si ravnokar prišla iz sprehoda. Barry M in Sleek rdečila stanejo 7€, Catrice Blush Tint pa okrog 5€.

Premakniva se k očem. Vključila sem Maybelline Color Tattoo senčko, ki se mi zdi res popolna, če še ne obvladaš senčenja oči. Naj ti zaupam skrivnost: tudi jaz sem pri ličenju oči precejšnja začetnica, in ta izdelek je res najbolj preprost za uporabo. Gre namreč za kremno senčilo, ki ga lahko povsem preprosto naneseš kar s prsti in dosežeš lep videz. In pazi to - stane celih 5€, dobiš pa ga ogromno! Omenila pa bi rada tudi tole čudovito MUA Heaven & Earth paletko, nad katero sem preprosto navdušena. Paletka je neverjetno poceni na spletni strani licila.si, ima pa čudovite odtenke, ki so bolj pigmentirani kot moja Naked Basics paleta znamke Urban Decay (čisto zares). In medtem, ko UD palete stanejo od 25-50€, boš MUA paleto dobila za pičlih 7€! Slišim, da so super tudi Sleek palete, ki jih prav tako dobiš na spletni strani licila.si in so tudi zelo pigmentirane in ugodne. Super je, če za podlago uporabiš Maybelline kremno senčilo, v pregibu veke zasenčiš z nekoliko temnejšim odtenkom, nato pa pod obrvjo posvetliš z odtenkom v barvi šampanjca. Et voila - povsem preprost 'neutral smokey eye'. Za maskaro resnično ne morem priporočiti drugega kot Essence. Preizkusila sem malo morje maskar, od znamk, kot je Shiseido, Dior, Chanel, Maybelline, Loreal in vendar se vedno znova vračam k Essence maskaram. Za ceno 3-4€ so resnično najboljše in gladko premagajo večino dražjih. Zelo mi je všeč tale na sliki, I love extreme. Mimogrede, maskare s plastično krtačko dajejo dolžino in lepo ločijo trepalnice, medtem ko tiste bolj goste s ščetinami dajejo volumen. Sama najbolje veš, kaj potrebuješ.

Pri ustnicah bi res lahko omenila malo morje izdelkov, a se bom omejila na dva, ki sta mi zares všeč. Enega sem že omenila, to je Catrice Blush Tint. Rada pa bi rekla tudi nekaj besed o Maybelline Baby Lips. Gre pravzaprav za obarvane vazeline, ki se mi zdijo super, če moraš na primer v šolo in te skrbi, da te bodo učitelji postrani gledali, če boš našminkana. Poleg tega vazelina ustnice vlaži in nahrani. Če želiš vedeti več o šminkah, ki jih priporočam, pusti komentar pod to objavo - z veseljem napišem še eno objavo posebej za ustnice. Mimogrede, mislim, da Baby Lips stanejo okrog 2,5€.

Uf, sem se razpisala. Upam, da ti je moja objava pomagala - jaz si zelo želim, da bi mi nekdo pomagal pri izbiri ličil, ko sem začenjala, in tako preprečil marsikatero katastrofo (reciva samo, da obstaja slika iz avtomata za fotografije, na kateri nimam na sebi čisto nič ličil, razen najbolj divjega odtenka rdeče šminke, kar si jih kdaj videla. Bog mi pomagaj). To je zaenkrat vse, kar imam povedati, če pa te zanima karkoli drugega, z veseljem odgovorim na katerokoli vprašanje!

Share your opinion:

  1. Moj Catrice puder v kamnu isto zgleda trenutno xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, potem nisem edina, ki ga ima rada! :P x

      Delete
  2. The MUA palette is lovely - great neutral colors :o) Xx

    Makeup by Candlelight

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's absolutely amazing! Thanks for your comment Charlotte :) x

      Delete
  3. Res odličen post. :) Jaz bi tu dodala še Catrice blushe, zelo poceni, ampak lepi odtenki in krasna pigmentacija. Če še nisi probala, zagotovo poskusi kak otenek. Maybelline Bably Lips pa pri nas stanejo okrog 2,5 €, mogoče kak cent več. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! <3 Catrice blushev pa nisem preizkusila, sem si morala prepovedat kupovanje rdečil, ker je situacija kritična. Uf, najlepša hvala za info, vidim, da sem kar podovojila ceno, ups. :P x

      Delete
  4. Essence maskara in MUA paletka se res lahko primerjata s kakšnimi hudimi znamkicami.
    No, meni je tale Essence maskara daleč najboljša, lahko jo primerjam s Collistarjevimi, ki so mi od teh dražjih maskar najboljše ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me veseli, da je tudi tebi všeč. Collistar maskar pa še nisem preizkusila. :) x

      Delete
  5. To s črno barvico je bilo pri meni v srednji šoli enako..ojoj :)

    Vprašanje: s čim nanašaš Catrice zaključni puder?

    Hint: Če bi se linki odpirali v novih zavihkih bi bilo super kul ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim, da smo imele vse to navado, hehe. :) Catrice puder nanašam z buffing brush od Real Techniques ali pa kabukijem od Body Shopa. Mimogrede, link lahko v novem zavihku odpreš z desnim klikom. :) x

      Delete
  6. Zelo priročna objava:) MUA paletke so super. Jaz imam Undress in Undress Me Too in ju kar naprej uporabljam. Odlični odtenki in pigmentacija:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obe čudoviti! Ampak jaz imam zaenkrat čisto dovolj. :) Hvala! <3

      Delete
  7. Essence ličila mi niso preveč všeč, vendar tale maskara v roza embalaži je več kot odlična! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kakor katera stvar, maskara je pa res super! :) x

      Delete
  8. Jaz sicer nimam veliko make-upa, oziroma, ne uporabljam ga veliko. Imam pa super šminko Catrice. Ni bila draga, 4 €? Tam nekje, rdeča mat. SUPER. Res mat izgled, ne kake fejk bleščice in neki, super obstojna... Res zadovoljna. So mi pa njihovi laki za nohte grozni! :L Tko nekak kot tisti mali od Essence... Škart. :D
    So mi pa Burjois laki fini, vsaj uni s postrani čopičem, veliko volj obstojen. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pomojem mava isto, tisto v srebrni embalaži z rožami? :) Laki so mi povprečni, itak mi noben lak ne zdrži dlje kot dva dni. :) x

      Delete
  9. HVALA za tole, ze dober mesec namreč izgubljeno tavam po blogih in iščem kakšen nasvet za lep natural look za začetnice, pa je bilo do zdaj precej neuspešno. Tole me je neizmerno razveselilo, me pa še vedno zanima kaj več o pudrih. Čaka me namreč maturantskiples in prvič sem prisiljena uporabiti oz. kupiti puder. Imam precej čisto kožo in si želim nekaj res naravnega, pač da nekaj bo, ker čisto brez vsega pa morem bit. In nekaj, pod čemer se ne bom topila ob plesanju. Imas kaksen nasvet? :) tale bb krema? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sem zelo vesela, da je pomagalo, Manca! :) Imam še eno objavo o 'No makeup' makeup look, če te zanima. :) Kar se tiče maturantskega plesa, bi ti priporočila nekaj brez zaščitnega faktorja, ker bo itak večer ga ne rabiš, pa na slikah daje SPF white cast, in ne pride lepo. Toplo priporočam Bourjois Healthy Mix, lahko navadnega ali Serum verzijo, oba sta krasna. Data res naraven videz. Če se ti bo zdelo, da je preveč svetleče, lahko vse skupaj utrdiš s pudrom v kamnu, mogoče kar tem od Catrice, ker je res super. Priporočila bi ti pa tudi mineralne pudre, ki dajo izjemno naraven videz, ampak boš morala kupiti še čopič za nanos - za enkrat se ne splača, če pa boš puder uporabljala večkrat, definitivno preveri Lily Lolo pudre. Super je tudi njihov zaključni puder, najraje imam Flawless Silk. :) Upam, da sem pomagala! x

      Delete
  10. Škoda da ni bilo tkaih postov kakih 8 let nazaj ko sem se začela ličiti, bi me rešila grozljivke :D Svetlo modre senčke in črna barvica...pa smo bile na konju :D hahah
    Za to prihajajočo Essence kolekcijo sm pa prav jezna, ker čopičev ne bo pri nas :( Bo treba do Zagreba na izlet :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj, ane ... Baje so čopiči pri nas - kolekcija je že prišla, ampak je vse razgrabljeno. :( Jaz upam, da mi jih uspe najt. x

      Delete
  11. Res koristen post, sicer take in drugačne izdelke že imam, ampak bi pa lahko kakšnega tudi zamenjala oz. dodala...Se pa strinjam z zgornjim komentarjem in sicer, zakaj ni bilo takih objav 9 -10 let nazaj, ko so bili edina izdelki ki sem ju poznala: črna barvica in maskara. Potem sem v osmem razredu za rojstni dan dobila mini paletko od essence s 4 senčili in nisem vedela kako naj se to namažem in sem jo raje pustila par let na miru.Puder in ostale stvari sem pa začela šele na faksu uporabljat, z gledanjem beauty - youtube filmčkov pač vsakič ugotoviš, da ti kaj manjka ;)) Aja, ko sem že pri videih, kako je pa kaj s tvojimi? Sem vidla, da nisi že dolgo nič objavila, pa me zanima, če boš še snemala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :) Se strinjam glede vsega, beauty videi so tudi mene naučili pravilnega ličenja. Ja, sem imela malo odmora, nekako ni bilo navdiha, pa še pri Tilnu sem bila, kjer ni dobre svetlobe. Nameravam kaj posneti v bližnji prihodnosti, čeprav moram reči, da me pisanje bloga ful bolj veseli. x

      Delete
    2. Če ne drugega je pisanje bloga bolj "priročno". Lahko si v pižami, ob 2h zjutraj z umazanimi lasmi in še vedno lahko napišeš objavo, medtem, ko bi bil video v takšnih okoliščinah...bolj tak ;D No, sem se ustrašla, da zdaj ko sem se končno jaz nekako opogumila, da si pa ti odnehala..sem pa videla na twitterju, da mogoče zdaj kaj posnameš, tako da se že veselim :))

      Delete

Thanks so much for leaving a comment - I try to reply to everyone!