Room tour! (picture heavy)

Monday, November 18, 2013













Finally, here is my room tour post! I'm going to keep the text short and simple as I feel the pictures tell the story this time. All of my furniture is from Ikea, by the way. If you have any questions, drop me a note in the comments. :)

Share your opinion:

  1. Wow <3 meni so nežno bele sobe najlepše :D

    ReplyDelete
  2. Your room is beautiful, I love all the personal touches, it makes it really homely! <3

    Jennie xo | sailorjennie.com

    ReplyDelete
  3. Luštna soba <3 Razmišljam že nekaj časa, da bi nekaj podobnega nrdila. Al post al pa video, samo prej moram sobo pospravit :D pa ne zdi se mi tako zanimiva, da bi delila s svetom :)

    ReplyDelete
  4. Kok lepa soba, jaz bi tudi mela kaj podobnega, ampak sem nažalost dobila priložnost za urejanje sobe, ko še nisem imela okusa :D

    ReplyDelete
  5. Všečna soba :) Sama si nikoli ne bi omislila belega pohištva, ampak zelo dobro kaže :)

    ReplyDelete
  6. Res maš lepo sobo in všeč mi je postavitev. Pa všeč mi je, ker je belo, ker zelo svetlo izgleda. :)

    ReplyDelete
  7. krasna soba res. :) Super urejeno.

    ReplyDelete
  8. Gorgeousssss blog (and room!) lovely, following you on GFC!
    Here's my link if you'd like to follow me too :)

    Tigerlily's Beauty Blog

    xx

    ReplyDelete
  9. Kot prava blogerka :) Super lepo sobo imaš<3 xx

    ReplyDelete
  10. Ful lepo :) Komaj čakam, da bom imela priložnost na novo opremit sobo :)

    ReplyDelete
  11. Such a lovely bright looking room, clean and chic!
    X

    ReplyDelete
  12. Res všečna soba! Me spominja na sobe tujih blogerk :)

    ReplyDelete
  13. Lovely room! Wouldn't complain about lying down all day if I had a room like that :) I love your mini-chandelier!

    Angel
    http://angeldiamante.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. čudovita soba, čisto po mojem okusu :))

    ReplyDelete
  15. Yay, končno! Čudovito sobo imaš :)

    ReplyDelete
  16. your bedroom is so pretty and serene! love it! x

    ReplyDelete

Thanks so much for leaving a comment - I try to reply to everyone!