Magazine Freebie: Elle Slovenia & Moroccanoil

Tuesday, August 20, 2013

Sorry guys, today's post is in Slovenian, since this offer is only available here!

Pred kratkim sem dobila predlog, da bi kdaj objavila tudi kaj v slovenščini - naloga, ki se mi zdi kar zastrašujoča, glede na to, da sem bolj domača v angleščini. Po dooolgem razmišljanju pa sem se le odločila, da kakšno objavo napišem tudi v svojem prvem jeziku (ki ga mimogrede, obožujem in nikakor ne želim postavljati na stranski tir). Torej super novica za vse moje slovenske bralce: vsake toliko časa bom objavila tudi kaj v slovenščini in upam, da vam bodo objave tudi v tem jeziku všeč (meni se zdi, da sem grozno nerodna in nič kaj smešna - pa ne da se sama sebi drugače zdim smešna. Okej, no. Malo.

Moja prva objava v slovenščini se tako tiče septembrske izdaje slovenske revije Elle. Tokrat boš ob nakupu namreč prejela tester slavnega in oh-tako-zelo opevanega Moroccanoil. Priznam, premamil je tudi mene, poleg tega obožujem Elle - torej enkratna priložnost! Za manj kot 5€ boš dobila najnovejšo številko Elle in zraven 5ml testerček olja za lase, ki naj bi delal čudeže. Jaz o njem nimam še kaj poročati, saj ga še nisem preizkusila, sem se bolj posvečala reviji in lahko rečem, da je v njej cel kup odličnih nasvetov za prihajajočo jesen (me veseli, da je še kdo poleg mene z mislimi v hladnejših časih, čeprav je zunaj 30°). O olju bom poročala v prihajajoči objavi, v kateri bom primerjala več olj za lase (Moroccanoil, Macadamia, Lee Stafford Argan Range, L'Oreal Huile Extraordinary in gotovo še kakšen, ki sem ga zdajle pozabila - pa ne me spraševat, zakaj jih mam toliko, ker je to vprašanje za milijon evrov. Katerih, mimogrede, nimam). Zdaj pa hitro v trafiko, dokler sta Elle in Moroccanoil še na voljo!

Share your opinion:

  1. Všečkam slovenščino! :)

    In se veselim kaj boš napisala o olju, me zanima :)

    ReplyDelete
  2. Lepo, da pišeš tudi v slovenščini. Mene pa to olje sploh ne mika, glede na to, da vsebuje silikone (Cyclomethicone, Dimethicone itd).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uf, mene je kar sram priznat, da ne poznam ravno dobro sestavin. Upam, da ni preveč škodljivo. :/ x

      Delete
    2. Silikoni niso ravno najboljša stvar za lase, pogooglaj "silicones in hair products" (da se ne bom delala pametne:P). Sicer so razvrščeni v neke kategorije od najhujših do malo manj hujših, ampak vseeno bi naj povzročali build up na laseh, lasišču.. Pač dostikrat sem že slišala, da je čimboljše imeti šampone, balzame, olja (in tako naprej) brez sulfatov in silikonov. Ampak se tudi sama še nisem prav poglobila v to, se pa poskušam tega izogibati. Drugače pa je Alverde olje za lase brez teh zadev, mislim da je eno redkih:)

      Delete
  3. Super, da si se odločila še kakšno objavo v slovenčini napisati :)In komaj čakam tolo objavo o različnih oljčkih. Jutri pa takoj letim v trafiko po Elle, da še jaz sprobam tega popularneža :)

    ReplyDelete
  4. To pa je navdušujoče, da dajejo tak tester zraven revije:) jaz imam maroccanoil in sem kar zadovoljna. občutek na laseh je super-sijaj in gladkost:)

    ReplyDelete
  5. Jaz sem ga že kar nekaj časa nazaj sprobala in moram reči, da me ni pretirano navdušil... Sem imela enega od Avona, ki mi je bil veliko boljši.

    Sandra - The Puzzle of Sandra's Life

    ReplyDelete

Thanks so much for leaving a comment - I try to reply to everyone!