More lovely things

Tuesday, May 28, 2013


Yes, I went shopping again... This time for things I needed, because I had just run out of foundation, body wash and face wash. The hair mask was a sweet little bonus. :P And I got the brow pencil and brush because I actually had my makeup professionally done for the first time today, and I absolutely loved it! She did such an amazing job with my eyebrows that I decided to purchase these two things and try to use them the same way Azra did. I will let you know how I get on. :)

The other things from Penhaligon's, REN, Yes! Nurse and Jurlique were sent to me for review, and I am super excited to try them all out, they all seem amazing! Stay tuned for the reviews.

P.S. I didn't buy ONE perfume, nail polish, lipstick or blusher in like a month!! *super proud*

Share your opinion:

  1. O REN se pa zadnje čase veliko govori. Komaj čakam na ocene! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, sej zato tut mene ful zanima. Zaenkrat vse super, sploh krema za okrog oči! x

      Delete
  2. Lepo, lepo... Sploh REN mi je všeč... Komi čakam objave ;).

    ReplyDelete
  3. Uuu meni tudi zanimajo Ren izdelki :) xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaenkrat so super, sicer pa v to sploh nisem dvomila. :) x

      Delete
  4. Uuuu... moraš sporočiti kako se obnesejo Fruttini izdelki - izgledajo njami. :D Jaz sem do sedaj poskusila češnjo in kokos-banano.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kokos-banano mam body spray in mi fuuuul diši. Drugače se js teh izdelkov kar izogibam, ker so mi vonji ponavadi premočni, samo moj obožuje brusnice, pa tale mi res diši, zato sem ga morala vzet. :) x

      Delete
  5. REN je zakon, sploh izdelki iz te linije, sem zihr da ne boš razočarana :).

    xx

    ReplyDelete
  6. A maš kakšno fotko od Muja:)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mejkapa? :) Ja, bo objavljen na Cosmopolitanovi strani. Bom objavila tut tuki, če ne bodo pregrozne slike brez mejkapa. :P Aja, je pa cel video, tako da vse pokaže. ^^ x

      Delete
  7. Ravno danes sem dobila REN Radiance AHA concentrate, moj prvi izdelek od te znamke:) Sem imela popust na Hqhair in sem ga dobila skoraj pol ceneje kot je pri nas v Müllerju. Me zanima kako se bodo pri tebi odnesli še ostali izdelki, se že veselim ocene :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super! Dobra priložnost, fajn, da si jo izkoristila. Js se tudi veselim tvoje ocene. :) x

      Delete
  8. I love your blog and I'm following you :)

    http://www.komabunny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Super nakup! Btw na mojem blogu sem te tegala :)

    ReplyDelete

Thanks so much for leaving a comment - I try to reply to everyone!