Britney Spears Island Fantasy EDT

Wednesday, June 4, 2014



I bought a Britney Spears perfume. As far as I'm concerned, Britney's awesome and I love her fragrances! Nothing like the newest edition of Fantasy if you're in for a sweet one. So I had a coupon to Salma.si and I ended up getting this fragrance, as I was really curious about it. This is my third fragrance by Miss Spears - my first perfume was Curious, and I loved it. I also had Believe which I really disliked so I gave it to my mom, though I feel like it might change my mind now ... But the star of this post is Island Fantasy, a new edition of the Fantasy range which came out in 2013. Let's get on with the review ...

Island Fantasy is, as the name would suggest, perfect for summer. Faithful to the sweet Fantasy line, it combines more summery notes with the traditional sweetness present in these fragrances. It's incredibly fresh, light, airy, but still has good sillage and longevity. It's also a really unique scent, which is a lovely change from the bunch of generic fragrances we've been bombarded with in the past decade ... Sometimes I'm incredibly surprised by these celeb scents - they can be amazing and so much more unique than bigger brands. Island Fantasy mixes fruity notes of watermelon, and citruses (I smell lemon & oranges) with crispy sweet red berries (I noticed currants mainly), sugar and musk, then throws you a curveball with floral notes of violet, freesia and jasmine. I kind of want to drink it out of the bottle, I'll admit!

The best part about this fragrance is the amazing price, it's really budget friendly and if you want to freshen up for summer I would really recommend sniffing this one. It's like a tropical paradise in a bottle.

My international readers should head to Fragrance Direct to buy this beauty, while Slovenian readers can find it on Salma. Prices range from 25€ - 30€ for a bottle of 100 ml - amazing!

Again, a quick thank you to the lovely Ajda Sitar, who once again helped me take these photos. For more gorgeous photography, head on over to http://ajdas.com/.

Click 'read more' for Slovenian version.


Britney Spears parfumi so mi všeč že kar nekaj časa, zadnjih nekaj mesecev pa me še posebej zanimajo. Vse odkar sem videla njeno novo dišavo iz Fantasy linije, mi ta kar ni šla iz glave, in ko sem prejela kupon za Salma.si, sem se končno odločila za nakup. Moj prvi parfum gospodične Spears je bil Curious, ki mi je bil zelo všeč, nato sem kupila še Believe, ki pa me žal ni navdušil ... Island Fantasy pa je čisto drugačna zgodba.

Kot si lahko mislite, je dišava idealna za poletje. Linija Fantasy je precej sladka, tokratna izdaja pa dodaja kar nekaj svežih in poletnih not ter jih zmeša s tradicionalno sladkostjo Fantasy. Parfum je svež, lahek in zračen, a še vedno dobro obstojen. Zdi se mi precej drugačen od generičnih vonjev, s katerimi nas zasipajo zadnje čase. Nasploh se mi zdijo parfumi zvezdnic zelo zanimivi - velikokrat gre za res unikaten vonj, ki se mu kar ne morem upreti ... Kar se tiče not, Island Fantasy meša rdeče jagode s sladkorjem in mošusom, doda pa še vijolico in jasmin.

Najbolj mi je seveda všeč neverjetna cena, ki je res žepu prijazna. Tako da - če si želite dišati po tropskem raju, toplo priporočam tole dišavo.

Slovenske bralke jo boste našle na Salmi po ceni okrog 25€ za 100 ml. Še hitra zahvala Ajdi, ki mi je pomagala posneti fotke.

Share your opinion:

  1. Tega skoraj vsakič sprobam v DM (zraven the highly coveted The Nice Remix nad drugi roki) in mi je luškan sladko-saden poletni vonj, manjka mu le kakšna boljša obstojnost, samo pri teh notah je to težko pričakovat. Slikce so pa res prekrasne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uuu ja, Remix mi je bil tudi všeč, sem ga vohala zadnji. :) Glede obstojnosti se strinjam ... Če bi imela kakšen bolj obstojen poletni vonj ti res toplo priporočam J Lo Deseo, čudovit je! In hvala xx

      Delete
  2. I could get this for how pretty that bottle is! There is something about blue teal ocean colored bottles!

    New Chanel Les Beiges Multi COlor No. 02 review | TheConscienceFund

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know! It looks like sea glass, doesn't it?

      Delete
  3. Jaz sem nora na BS parfume in seveda mi tale noro diši...samo se malo zadržujem, moram najprej porabit vsaj pol zbirke, ker drugače mi samo stojijo na poličkah in prah nabirajo.
    Sem ga pa že mela namen vzet samo potem sm rekla, da malo počakam...če bi kdo videl mojo WL pri parfumih :D
    In kot vedno, krasne fotke!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma dej, js bi se tut morala zadrževat. Šla sem preštet parfume ... 24 jih mam. :( Mislm sej fajn sam omg obsedena sem. :D In to je ful zmanjšana številka ker sem jih približno 25 dala naprej. Ljubi bog. :P WL pa raje sploh ne gledam, ker pomojem vsak dan dodam en parfum gor. Si pa najbolj želim Bronze Goddess, ampak je takoooo drag ... Mogoče si ga vseen privoščim. Drugače pa, poznaš stran fragrantica.com? Pomojem bi ti bila ful všeč. :)

      Delete
  4. Jaz imam tudi 4 Britney Spears parfume in so vredni svojega denarje. Edini, ki mi ni všeč je Curious. Drugače pa imam še 3 iz Fantasy linije in to je definitivno kolekcija s katero ne morem zgrešiti, vsi so sladki in yummy:) Tega sem že tudi povohala, pa se mi je zdel nekako bolj lahek od vseh prejšnjih fantasy parfumov. Moj najljubši je še vedno roza Fantasy:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se strinjam ... Jaz bi imela vse. :D Curious je bil moj prvi parfum, mi ga je mami prinesla iz Londona, ko je ravno prišel ven, kak sem bila navdušena. Moram si še kakšnega omislit :)

      Delete
  5. It sounds lovely! I've never tried a fragrance from Britney Spears! xx
    Rena Kiss and Make Up // 150 Follower Giveaway

    ReplyDelete
    Replies
    1. They're all quite lovely, give 'em a sniff :) x

      Delete
  6. I'm not the one to pay much attention to celebrity fragrances, but this one sounds so lovely????? I mean, berries, watermelon AND citrus?? I think I might just need to give this one a chance! xx
    Daphne | subgenre of a dream | bloglovin

    ReplyDelete
    Replies
    1. It really is lovely and so refreshing! Though I do admit to being partial to a celebrity fragrance ... or 27. :P x

      Delete
  7. It's always a NoNo to me when celebs start selling fragrances but I must say that the Britney ones are the absolute exception, they smell sooooo good!

    | www.noirettediary.com |

    ReplyDelete
  8. Your photos are stunning honestly.. I'm always in awe whenever I look at your blog! This sounds like such a gorgeous perfume xx

    Gemma // Miss Makeup Magpie

    ReplyDelete
  9. Jaz pa pri tem parfumu zaznam samo vonj lubenice. Mi je pa barva stekleničke tolk lepa :)

    ReplyDelete
  10. Aww, sorry to hear you didn't like the Sarah Dessen books you've read! Which two were they, if you don't mind me asking? I hope it's not The Truth About Forever, because that one was one of my favorites, if not favorite!

    ReplyDelete
  11. I am always inlove with your photos "insert heart-eyed emojis" Xx

    ReplyDelete
  12. This sounds really lovely - such pretty pics too :)

    Josie xoxo Fashion Mumblr

    ReplyDelete
  13. The packaging looks lovely! I hope I can check this out in our local Sephora store. Great post <3

    Sharice ♡♡ Dominique by Sharice Tan | Beauty & Lifestyle Blog

    ReplyDelete
  14. This sounds gorgeous! I'm a perfume addict!

    http://www.bee-on-a-budget.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. I'm not the biggest fan of Britney's fragrances but this bottle is gorgeous!!

    Life's a highway
    xx

    ReplyDelete
  16. Edina slabost točno tega Britney parfuma je, da je toaletna voda in je zato toliko manj obstojen, kakor drugi njeni ;)

    ReplyDelete

Thanks so much for leaving a comment - I try to reply to everyone!