Big European Drugstore Haul

Saturday, May 24, 2014





Apparently when I shop, I shop big ... I made a trip to the drugstore and got some things inspired by other bloggers as well as some necessities and random things I like the look (or scent) of. You've probably seen the haul on my Instagram already, but I kept one photo especially for this post, so you didn't see everything! By the way, this is all from the European drugstore drogerie markt, which is the place that sells Balea, a really awesome brand I love & would strongly recommend to anyone visiting. Now let's take a look at what I got ...

Body

I've seen the Garnier Oil Beauty range on various blogs and I also own and love their body oil, so I also got this lotion, which I thought might be nice for summer. I've wanted to try the Nivea In-Shower Body Milk for a while, and I noticed the Cocoa & Milk version in the new releases ... It was love at first sniff and I'm really excited to try this, it's so hyped up! I also got two Balea shower products, the Mango Mambo shower gel and Apple Blossom Shower Oil. They cost around 1€ each so I really could not resist. And finally, two deodorants from Balea, which I mostly got because of the scent. I've had the Coconut & Nectarine shower gel and it's blooming amazing, and the Raspberry & Lemongrass one also smells really lovely.

Hair

This is a totally Mateja inspired purchase. I actually browsed her blog before I went to the drugstore, because I really trust her opinion and she always finds the best products. Because of her I got the John Frieda Brilliant Brunette shampoo & conditioner, plus, they were on offer! She also inspired my purchase of the got2b Volumania Big Volume Push Up Spray Mousse & Styling Powder, and I do hope my luck with got2b changes and I love these products. I got a random mask by Schwarzkopf, the essence ultime Repair Mask.

Makeup

The eyeliners from Essence were bought on a whim after seeing Petra's post on them, after which I really couldn't leave them in the store, could I? I also got a random Essence all about matt! translucent powder, as my Rimmel Stay Matte is crushed to oblivion and I'm almost out of the Catrice one. I finally got a nail polish by Essie, which looks idential to Fiji, but is actually in the shade Romper Room. My bottle of Fiji has thickened up so much it's pretty much impossible to use.

Face

Mateja, your blog is bad for my wallet. I got the Neutrogena mask based on her recommendation, and I also got the Balea Aqua Serum, which seems to be really popular locally. I also spotted the Balea Teint Perfektion primer, which I remembered from one of Mateja's (do you spot a slight obsession) wishlist, and it was discounted, so I just got it.

I have plenty of new things to write about now, so do let me know if you'd like a review on any of these! What was your most recent drugstore buy?
Click 'read more' for Slovenian version.


Vsakih nekaj mesecev se mi tradicionalno utrga in zapravim malo premoženje v drogeriji. Po nekaj urah slabe vesti in Tilnovih pridig sem hitro spet dobre volje in se že veselim testiranja novih izdelkov. Vsi današnji izdelki so iz trgovine drogerie markt, ki jo gotovo vsi poznamo. 

Telo

Linija Garnier Oil Beauty je bogatejša za nekaj novih izdelkov, sama sem iz nje izbrala losjon za telo, ki ima čudovit vonj. Nivea In-Shower Body Milk je izdelek, ki me zanima že odkar je prišel na trg, ko pa sem povohala Cocoa & Milk verzijo, se mu enostavno nisem mogla več upirati, diši res božansko. Ne morem se upreti Balea izdelkom, saj so neverjetno ugodni in kvalitetni. Tokrat sem izbrala olje za tuširanje z vonjem po jabolčnih cvetovih in omejeno izdajo tuš gela Mango Mambo. Prvič sem kupila tudi Balea deodoranta, saj sta mi vonja zelo všeč.

Lasje

Večina izdelkov v tem nakupu se je znašla v moji košari po Matejini krivdi - je moja najljubša blogerka in njenim ocenam res zaupam, tako da sem se prav organizirala in dobro prebrskala njen blog pred izletom v drogerijo. Po njeni zaslugi sem vzela got2B Volumania mousse in puder za lase, pa tudi John Frieda Brilliant Brunette šampon in balzam. Čisto slučajno pa sem naletela še na Schwarzkopf masko essence ultime, ki je tudi odšla domov z menoj.

Ličila

Petra je tista, ki me je navdihnila za nakup tekočih črtal za oči iz omejene kolekcije Essence, odtenka sta res čudovita. Kupila sem tudi matirni puder iste znamke in pa Essie lak v odtenku Romper Room, ki je skoraj identičen Fiji - moj se je v steklenički tako zgostil, da ga je nemogoče uporabljati.

Obraz

Po nekaj pozitivnih ocenah Neutrogena maske za obraz, je tudi ta pristala v moji vrečki. Končno sem kupila tudi Balea Aqua Serum, ki je pri nas že skoraj kulten izdelek. Za konec pa še primer za ličila iste znamke.

Zdaj sem do nadaljnjega založena z izdelki - če želite kakšno oceno, mi prosim javite v komentarjih. Kateri pa je vaš zadnji nakup iz drogerije?

Share your opinion:

  1. "Mateja, your blog is bad for my wallet". - Hahaha, I'm not even sorry :D.
    Super nakup! Upam, da ti bodo stvari za lase všeč. Vem, da imaš popolnoma drugačne lase kot jaz, ampak vse te stvari se mi zdijo dosti lahke. Sem preizkusila že nekaj drugih "voluminiserjev" in mi je ta pena še vedno najbolj všeč :)
    Ta Essence all about matt! translucent powder mi pa ni všeč. Poskušam na vsak način, da bi bil ok zame, ampak se mi zdi da naredi tako cakey/očitno pudrast videz. Mi je od Bourjoisa poudre de riz bolj všeč.
    Btw, imam pripravljen nov rave post za tisto Balea obarvano sončno kremo. Prav awesome je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neither am I :P Zadnje čase imam ful suhe lase, sploh se ne mastijo več ... Komaj čakam, da vse sprobam, got2b Powder sem že včeri in res naredi velik volumna! Za puder mi niti ne bo žal, če ne bo ok, ker je bil tak poceni. Poudre de riz bi pa ful probala, samo se ga ne dobi več v Sloveniji, a ne? Pa je v prahu? Uuu, se že veselim objave! :) x

      Delete
  2. Ooo jaz bi review od essie romper room, ker si zelo zelim en svetlo roza lak, pa sem zadnjic sprobala veleslavnega Fiji-ja in sem bla razocarana ker je na meni izgledal skoraj bel. A je ta kaj bolj roza? In zanima me prekrivnost :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bom napisala :) Je zelo podoben Fiji, skoraj identičen. Ma pridih roza ni pa ravno intenzivna barva ... Prekrivnost je polna s tremi nanosi. Kaj pa OPI Mod about you? Sicer je nočna mora za nanašat ampak res popolna pastelna roza. :)

      Delete
    2. Sem tist dan na palec namazala ravno fiji in mod about you en zraven drugega :)) mogoce je bla to napaka ker mi je potem opi izgledal zelo roza, essie pa skoraj bel. Zato sem zdaj v iskanju zlate sredine :) si pa vsekakor zelim nekaj enostavnega za nanasanje, ker drugace znorim in si vcasih po pol ure mazanja vse zbrisem dol in naslednjih par dni ne poskusam vec z manikuro :)

      Delete
    3. Ja, OPI je ful bolj roza :) Joj, če najdem kaj ziher javim, jaz tudi iščem enega, ki se fajn nanaša. Teli pasteli so cela nočna mora. :(

      Delete
  3. Aaaaa eyelinerji, pri nas sem vse okoli obrnila pa jih nisem več dobila :(

    ReplyDelete
  4. They sell Balea at Shoppers Drug Mart here in Canada but I've never thought to try it. Their products in Europe seem better hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooh, I never knew that! Definitely give them a go, some gems in there!

      Delete
  5. Ahh great haul! I get the feeling you like Balea...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, and I thought I was being so discreet about it. :P

      Delete
  6. Eyelinerja ful fajn izgledata, res lepe barve :). Pa tudi šampon in balzam me zanimata. Sem imela od Johna Friede šampon za poškodovane lase, pa mi je sicer lepe naredil, ampak sem staknila prhljaj :/

    ReplyDelete
  7. Hvala za omembo:)) Se že veselim ocen vseh teh izdelkov. Sploh ta Balea primer in Garnier body oil. Jaz sem tudi šla nazaj v trgovino po turkizen liner - se nisem mogla upreti:) Mango tuš gel diši omamno:) Got 2 Be spray mousse sem pa jaz tudi kupila zaradi Mateja - in sploh ni slab, glede na to, da na mojih laseh skoraj noben styling produkt ne zdrži oz. učinkuje:))

    ReplyDelete
  8. super nakup. :P
    moj zadnji nakup pa je bil tale rjav eyeliner od Essence, za kar tudi sama krivim Petro in njene čudovite slike! :)) mi je pa zdaj žal, da nisem preverila še turkiznega, nimam še nobenega v svoji zbirki. :(

    ReplyDelete
  9. Balea has a great body oil with coconut and vanilla. Personally, i think it smells like cookie dough.
    I also like the new cleanser by balea. It's an oil fluid and it's extra gentle on the skin. :)

    ReplyDelete

Thanks so much for leaving a comment - I try to reply to everyone!