Premagaj strah pred smejanjem + nagradna igra

Tuesday, March 25, 2014


Hi lovely! Today's post is the first in my series about Fashion Week Slovenia. Check back tomorrow for an English post & stay tuned for reports from the fashion front.

Naj ti najprej zaželim dobrodošlico ob prvi objavi, povezani s Fashion Week Aquafresh na mojem blogu. Današnji naslov se ti mogoče zdi prav čuden – strah pred smejanjem? Resno, Živa?

Če verjameš ali ne, je smejanje stvar, ki se je marsikdo boji. Pa naj bo to zaradi sramežljivosti, rumenih zob ali krivega nasmeha – meni je čisto vseeno, smejati se je treba. Razloge za to bi lahko naštevala sto let, ampak se bom danes raje posvetila temi, kako premagati živčke, ko stopiš pred fotoaparat ali ko srečaš svojo simpatijo (če si mi vsaj malo podobna, verjetno zamrzneš in blekneš kakšno zanimivo besedo – moja najljubša je baje 'nung').

Spomnim se časov osnovne šole, ko mi je prijazna sošolka vsakič, ko sem se nasmehnila, povprašala kdaj točno dobim aparat za zobe. Take in podobne izjave so pogosto razlog, da se smejati sploh nočeš, pa naj bo to podzavestno ali ne. Sama sem se vedno smejala prikrito, z roko čez usta ali obrazom, obrnjenim navzdol. Lahko ti poročam še o enem zabavnem dogodku iz snemanja za Cosmo Novinarko, kjer sem bruhnila v jok od same živčnosti zaradi smejanja in slikanja nasploh. Od takrat se je marsikaj spremenilo.

Pravzaprav je bil odločilni trenutek prav neslaven, saj se je zgodil v moji spalnici. Za svoj blog sem hotela poslikati maskaro in ob ogledu slik ugotovila, da sem si na slikah pravzaprav kar všeč. Moj fant se je naglas smejal slikam, ki napredujejo po naslednjih točkah:

 Živine trepalnice z novo maskaro.
Živin obraz.
Živa se počasi nasmehne. 
Živa ugotovi, da na slikah ne izgleda tako slabo.
Živa se zeeeloooo na široko smeji.

Naredila sem majhen korak in nasmejano sliko objavila na Facebooku, pa še prav dobro sem se počutila. Zakaj pa ne? Je res kaj narobe z mojim nasmehom?

Naslednji trenutek, ki me je prepričal o pomembnosti nasmeha, pa ima povezavo prav z dogodkom Fashion Week Aquafresh, saj še zdaj ne morem verjeti, da so za uradno blogerko dogodka izbrali prav mene. Čakajte malo, ste se zmotili? Jaz, s povsem krivimi zobmi, ki so daleč od popolnih?

Zakaj pa ne? Čisto nič ni narobe, če tvoj nasmeh ni filmski. Pomembno je, da z njim izražaš srečo, veselje, navdušenje, vsa lepa čustva, ki jih tvoj nasmeh le še polepša.

Danes te zapuščam z malo nalogo (in skrito nagradno igro). Če bi rada zadela paketek Aquafresh zobne ščetke in nove zobne paste Aquafresh High Definition White na sliki, komentiraj to objavo in mi povej, kdaj si se nazadnje od srca nasmejala. Zmagovalko bom izbrala čez 3 dni, prosim samo, da mi slediš preko omrežja Bloglovin' in da v komentarju pustiš svoj e-mail, da te lahko kontaktiram v primeru zmage. :)

Share your opinion:

  1. Čez vikend, v smeh pa me je spravil fant :) Sledim ti na bloglovinu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super, prosila bi te samo še za e-mail naslov, da te lahko kontaktiram, če zmagaš. :)

      Delete
  2. Oh ja I feel you :)

    Sploh tale z aparatom mi je zabavna, kako ljudje znajo spraviti v slabo voljo. (happened to me before) Prav zato imam jaz še vedno malo probleme, čeprav imam zdaj popolne zobe (thanks to my braces!)... pa vseeno čakam da jih bom snela in se potem brez skrbi smejala. Če te ljudje celo otroštvo "zafrkavajo" to dosti vpliva nate, vsaj name je :) Zato komaj čakam da snemem aparat in jih presenetim, haha :)

    dubai-miss@hotmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ja, ljudje znajo bit zlobni, ampak kaj češ. :) Sploh nisem vedla da maš aparat!

      Delete
  3. Aha, pozabila. Nasmejala sem se (od srca) nazadnje v nedeljo, ko je naš Peter Prevc osvojil zlato :)

    ReplyDelete
  4. Jaz sem Mateja, ki se vedno rada smeja. :)

    Trebuh od smejanja pa me še vedno boli - včeraj zvečer sem namreč gledala posnetek oddaje Je bella cesta. :))

    Sploh tule sem se do solz krohotala:

    http://www.youtube.com/watch?v=v5Za03OJ62A&feature=share

    ReplyDelete
  5. Ups, pa še moj email: matejka.novak@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Zanimiv post :) tudi jaz sem imela probleme s smejanjem, ko sem imela aparat. V bistvu sem se dosti smejala, vendar na slikah nikoli nisem bila nasmejana (z zobmi). Zdaj seveda veselo razkazujem svoje zobe in pogosto naredim sliko na kateri se široko smejim :) Drugače sem se pa nazadnje od srca nasmejala v soboto, ko sva z fantom odšla ven in kjer nas je njegov prijatelj celo noč zabaval :)
    Moj mail: julija.raisp@gmail.com :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super, Julija! :) Meni je kar žal, da nisem imela aparata, bi se danes bolj sproščeno smejala.

      Delete
  7. Jaz se na veliko smejem vedno, kljub temu da imam zelo grd razmak med zobmi, ma ajde, sem se že spijaznila.

    Nasmejala sem se včeraj v fitnesu, ko je prijatel padel iz tekalne steze, čeprav ni bilo ravno smešno.

    ladolcevita.kristina@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj, meni je pa razmak med zobmi fuuul všeč! In ja, taki momenti, ko se v bistvu ne bi smel smejat, so ubijalski. :D

      Delete
  8. Okej, I want this I need this!!

    Živjo Živa! Tale petek sem se nasmejala, ownala me je namreč iphone uporabnica ko mi je rekla naj Samsung nazaj preberem. Zdelo se mi je briljantno;D
    [[teenah.gee@gmail.com]]

    ReplyDelete
  9. nazadnje sem se na vlko nasmejala v četrtek, ko mi je en kolega od fanta povedal vic (črni humor) in sicer nekaj takega: Kdo je bil najbolj koma za novo leto ? - Schumacher ...vem, grda ampak nisem se mogla nehat smejat :D
    bloglovin' : simonca
    mail: simona.meow@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh ljubi bog, too soon, Simona, too soon. :D

      Delete
  10. Meni so pa ravno nepopolni zobje najbolj vsec, ker nardijo osebo se bolj posebno. Razmiki med zobmi so mi pa sploh prikupni, strasna skoda bi bla ce bi bil to razlog da se oseba ne bi smejala.
    Nazadnje sem se iskreno nasmejala danes na avtobusu, ker je sofer tako na hitro zabremzal, da je fant, ki je stal pred mano, pristal v mojem narocju. Boscek je se dodatno zakuhal v obraz, kar je povzrocilo se en napad smeha. :D
    Masa.zalokar@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj, razmaki med zobmi so meni nenormalno kjut. Georgia May Jagger recimo, pa Abbey Lee, juj. <3 :) Ko pride do mojih sem bolj kritična. :P Hahah, take dogodivščine sem mela pa tut jaz, enkrat se mi je cela torba spraznla po random modelu. Fun fun fun!

      Delete
  11. Sama sem tudi vedno skrivala svoj nasmeh, predvsem zaradi krivih zob. Odkar sem lani konec januarja odstranila aparat za zobe se pa smejem vedno tako na široko, da je prav smešno. Ampak kaj, smeh je pol zdravja. ;)
    Uf pošteno nasmejala ... ta vikend, ko sem uživala ob gledanju serije Modern Family že v eno stoto. Still funny as hell. :)

    (kkaja75@gmail.com)

    xx, Kaja

    ReplyDelete
  12. Jaz imam tudi krive in povrhu še rumene zobe, sem nosla aparat v os. šoli, no pa mi ni nič pomagal. Znebila sem se samo razmika med enkicama zgoraj, dvojkica se je kasneje odločila, da se bo obrnala navzven, in sedaj štrli stran :D Pa kako različno dolžino zob imam :D
    Ampak se veliko smejem, samo no na slikah ne :D
    Iskreno se nasmejim verjetno vsak dan, če ne doma pa v službi :) Ali pa me fant nasmeji. Včasih se tudi sama z ogledom kakšnih smejalnih neumnosti :)

    Spremljam te, moj mail: anncheek.blogspot@gmail.com

    ReplyDelete
  13. ufff, jaz mam tudi kar probleme s smehljanjem. :) pa ne zato, ker se ne bi rada smejala, daleč od tega, edino moji zobje mi niso preveč všeč (ja, rada kompliciram:/ ) in se včasih raje nasmehnem samo z ustnicami.. je pa res, da sem tudi bolj sramežljiva oseba, tak da se na začetku, ko še nekoga ne poznam, ne upam preveč smejat in mogoče malo izpadem kot da sem važna oseba, čeprav nisem. :D se pa v družbi ljudi, ki jih imam rada, pogosto od srca in na široko nasmehnem. :D nazadnje pa sem se od srca nasmejala danes zgodaj zjutraj (ob kakih pol 4ih), ko me je fant kar naenkrat začel žgečkati.. že tak nekak nisem mogla spati ponoči in me je to res spravilo v boljšo voljo. :)))

    na bloglovin'u te spremljam pod: sandry
    moj mail: Sandra15original@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Danes sem se res nasmejala prijateljici in njenim izjavam :D Čeprav se te dni res težko smejim, zaradi operacije modrostnika in šivov :/

    e-mail: tinnanails@gmail.com

    ReplyDelete

Thanks so much for leaving a comment - I try to reply to everyone!