DIY Christmas Card

Friday, November 29, 2013


Ho ho ho! I'm ready for Christmas, are you? Personally I don't know why people complain when stores are all decked out in the middle of November - I love it! And it makes me so happy. So today I'm bringing you a little DIY for a Christmas card. The rest of the text will be in Slovenian, my international readers can find the supplies in your local craft stores and I think the photos will serve as instructions! Hope you enjoy lovelies.

Takole, božič se približuje, pa sem se odločila spisati še eno objavo v slovenščini, ko sem že ravno praznično razpoložena. :) Pred kratkim sem v okviru svoje službe dobila priložnost izdelati nekaj DIY božičnih zadev (o tem bom več povedala v kakšnem prihodnjem postu), tale na žalost ni šla v objavo, zato pa sem se jo odločila deliti z vami. Predstavljam vam eno super enostavno božično čestitko, ki jo lahko izdela prav vsak. Uporabila sem izdelke, ki sem jih imela pri roki in pustila, da so me navdihnili kar sami. Pri vsej čudoviti izbiri, ki sem jo imela, to res ni bilo prav težko.









Vsi izdelki so iz umetniške trgovine Rayher (http://www.rayher.si/) in na njihovo stran lahko odklikate s pritiskom na ime izdelka. Se mi je zdelo edino prav, glede na to, da so prijazno podprli naš projekt in sem čestitko izdelala z njihovimi izdelki! Še posebej sem navdušena nad temile gumbki, ki sem jih našla v njihovi trgovini, in so me prav navdali z željo, da se eno nedeljo podam na ljubljanski boljši sejem in poiščem še kakšne unikatne gumbe za nadaljnje projekte. Imajo pa v Rayherju res ogromno izbiro in sama se moram prav držati nazaj (ali pa kar precej fizično počne to kar Tilen, ki me mora dobesedno vleči stran od izdelkov), da ne pokupim vsega. Tako da zdaj je čas, da se pozabavate z oblikovanjem, božič je ravno pravi čas za ustvarjanje! Želim vam veliko veselja in lep božični december (kar bom v tem mesecu verjetno rekla še ene 100x, ampak dobro). 


P.S. Pa ne biti tako smotani kot jaz, počakajte, da se vam lepilo posuši, preden se lotite fotkanja. :)

Share your opinion:

  1. I really love the christmas card!! I'd really love if we can follow each other x

    Martina | Italiancharm98

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Ooo hvala, means a lot, glede na to, da prihaja od prave umetnice! :) x

      Delete
  3. iii, ful je luštna čestitka :)

    ReplyDelete
  4. Ooo that card is so pretty! I love 3d designs :)

    Sharlotte xxx

    ReplyDelete
  5. Aww it looks so so lovely! Cute snowflakes <3

    Jennie xo | sailorjennie.com

    ReplyDelete
  6. Cute! Jaz sem včasih ful rada izdelovala božične čestitke, zdaj pa kar ni časa...

    ReplyDelete
  7. this is such an original idea! i'll definitely try to get the materials to make one of these, it looks amazing xo

    ReplyDelete
  8. waau, kok je pa lepa! res si dobr nardila :) drugač pa mene tud treba nazaj držat v tej trgovini, use bi mela! :D
    xx

    ReplyDelete
  9. Awh these are so cute and simple! I opted for bought ones this year because I have no time, and I help a charity that way, but maybe for next year... :)

    ReplyDelete
  10. Luštna! Js tut ful rada ustvarjam čestitke, ampak odkar so maili in smsi bolj "in", jih ne več tolko. Več al mnj ne pošiljamo več čestitk. No, mogoče bomo letos spet uvedli, ker js bi ustvarjala :)

    ReplyDelete

Thanks so much for leaving a comment - I try to reply to everyone!