Cooking with Summer: Banana-Yogurt-Cinnamon-Honey Smoothie

Wednesday, May 15, 2013


Perfect when you need something fast, and all of the ingredients are listed right there in the title. Just throw them right in the blender and blend, blend, blend! Add everything to taste! I usually add one banana per person, other than that I just estimate everything. :)


Happy blending!

Share your opinion:

  1. Nom nom. :D

    P.S. Si dobila moj mail/reply? Gmail mi neki šteka zadnje čase pa nisem ziher, če ga je res poslalo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sandra, nisem dobila reply-ja, samo prvi mail. Probi še enkrat poslat. :) x

      Delete
    2. Aha, sej sem ti samo enga poslala. Očitno potem pol js nism tvojga odgovora nazaj dobila. -_-

      Mi lahko prosim še enkrat pošlješ?

      Delete
  2. Replies
    1. *zmiksa, zapakira, pošlje* Enjoy, hun! :D xx

      Delete
  3. Yummy. Lahko verjameš da nimam blenderja?! Nimam. Moram nabavit. :)

    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nujno ga rabiš! Sej naš je bil čist poceni. :) x

      Delete
    2. Bom šla v akcijo, sem vidla da niso neke astronavtske cene, tako da yaaaay :D!

      xx

      Delete
  4. Wohooo, končno sem naključno našla tvoj blog, ko si mi pustila komentar, nisem mogla prit do njega, ker imaš zaklenjen profil:) Super, navdušena, spremljam! :D Smoothie je pa treba sprobat^^

    ReplyDelete

Thanks so much for leaving a comment - I try to reply to everyone!