Zimsko razvajanje z L'Occitane

Friday, November 20, 2015







For a change, a post in Slovenian :) Stay tuned for more English posts coming your way soon <3

Zimsko razvajanje? Ja, prosim!

Mene je ta teden razvajal L'Occitane. Na blogerskem dogodku smo dekleta spoznavala čarobne novosti francoske znamke, se posladkale z makroni in se učile zavijati božična darilca. Po dogodku smo prejele tudi čudovito darilno vrečko s tremi izdelki, ki se mi zdijo kot nalašč za današnjo objavo. 

V zimskem času obožujem vonj ognja v kaminu, dišeče svečke in razvajanje vseh svojih čutov. Za moj nos je poskrbel L'Occitane z novo kolekcijo v sodelovanju s slaščičarjem po imenu Pierre Hermé. Kolekcija ima gurmanski pridih, ki me je še posebej očaral zaradi mojega nedavnega potovanja v Pariz. Z izdelki, ki smo jih prejele, sem želela ustvariti hiter vodič za popolno zimsko razvajanje...

Za tvoje roke

Moje roke pozimi postanejo zelo suhe, verjetno zaradi kombinacije ogrevanja in mrazu. Zanje bo letos poskrbela krema L'Occitane Pamplemousse-Rhubarbe z vonjem grevike in rabarbare. Zares unikaten vonj, ki me je navdušil s svojo svežino, obenem pa tudi z božično noto. Seveda ni dvoma, da je krema odlična - vse vemo, da so L'Occitane kreme za roke ene izmed boljših! Če želiš, da so tudi tvoje roke negovane, lahko kremo kupiš na spletni strani, kjer je cena 7,60€.

Za zimske poljube

Za polne in negovane ustnice bo to zimo skrbel L'Occitane z balzamom Miel Mandarine. Zame je ta vonj absolutni zmagovalec iz gurmanske kolekcije. Res čudovit, topel in meden, meša pa se s sladkostjo in svežino mandarine. Še toliko bolje, da smo prejele balzam za ustnice... Zdaj moram samo poskrbeti, da ga ne bom pojedla ;) Kupiš ga lahko na L'Occitane spletni strani, cena pa je 7,60€.

Za negovano telo

Še zadnji izdelek v moji darilni vrečki - mleko za telo Jasmin-Immortelle-Neroli. Kot mogoče veš, imam zelo rada belo-cvetlične dišave, v tem mleku pa me je presenetil nekoliko drugačen vonj, ki ni čisto tipičen jasmin. Vonj mleka je nežen, opojen in prav nič vsiljiv, zato je popolno za nanos pred spanjem, da te bo v snu ovila jasminova tančica. Na voljo na L'Occitane spletni strani, 23,40€.

Za pogret...

Za konec pa še čisto hiter recept za pijačo, ki me bo grela v zimskim mesecih. Navdihnil pa jo je moj najljubši vonj iz L'Occitane kolekcije, med in mandarina! Če se želiš tudi ti pogreti z odličnim napitkom, preprosto zavri sok 10 mandarin s 4 skodelicami vode, vanilijo in cimetovo paličico, 2 žlicama medu in po želji drugimi božičnimi začimbami (predlagam muškatni orešček in janež). Pazi, vroče! ;)

Kako pa se boš ti razvajala v zimskih mesecih?

Share your opinion:

  1. Krasne slike, res perfect kombinacija <3

    ReplyDelete
  2. Noro lepe slike! <3
    Kako ti pa gre slikanje zdaj, ko imaš 2 mucka? Skačeta kaj poleg? Namreč moji morajo vse videti in prevohati, včasih kaj podrejo, tako da kar nerada notri slikam. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! <3 Ja, povsod sta zraven :P Jih ponavadi kar ven zaprem, ali pa fotkam, ko spita :)

      Delete
  3. Izgleda kot prava zimska idila! Ful lepo! <3

    ReplyDelete
  4. Slikeeee <3 Recept bo pa za sprobat :)

    ReplyDelete
  5. Super recept, moram preizkusiti. Fotke pa so noro lepe <3

    ReplyDelete
  6. Uuuu zanimiv recept! Pa res krasne fotke <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaa, pa čestitke za koledar, bomo skupaj odpirale :) x

      Delete
  7. O moj bog, grozna sem ker sem šele danes komentirala prekrasno objavo, slikice, ki jemljejo dih. Čudovitoooo💛❤💜

    ReplyDelete

Thanks so much for leaving a comment - I try to reply to everyone!