Houston, we have a problem.

Sunday, February 9, 2014


Who in their right mind has 9 shower gels, I ask you? Seriously people, this is not normal. I've apparently started to collect them without noticing. Mostly I'm blaming my mom who bought 4 Balea shower gels recently and I was going to tell her we already have tons, but then I smelled them. And oh, lordy lord, these smell good! Let me confess something to you - we keep out shower gels in a closet next to the front door, and it has happened many a time that I just wandered over there and started sniffing one of these. Is that bad? Don't judge.


In the first batch, we have 3 Yves Rocher lovelies - two are raspberry and cocoa scented, and the other is vanilla. I personally love both of the scents, but I haven't tried either of these yet, though I cannot wait to do so. One of them even has glitter in it, so I'll be nice & sparkly. Then we have Dr Scheller Pomegranate shower gel, which I already reviewed. And finally, there's L'Occitane's Pivoine Flora, which I got from a lovely girl called Petra. I love peonies so this is also right up my alley.


Behold Balea, the queen of shower gels. *angels singing, birds chirping, sun shining, nuns singing Allelujah etc.* Okay, let's start with the first one, which is Cinnamon & Apple. Sweet Jeebus! I wish I had this around Christmas time because it reminds me of December. This will be the next shower gel I use probably, because it's very seasonal. Next up is my absolute favourite, Coconut & Nectarine. Oh my dear lord! (Are you enjoying all these religious exclamations?) This smells so, so incredibly good. I love coconut, I love peaches, I love them together. Divine, fresh and lovely scent which I cannot wait to use, but will wait until it's a bit warmer. Next is another peach scent, Sunny Peach. I have the lotion from this line and they smell the same - lovely happy fragrance. And finally, we have Milk & Honey, which is an old family favourite - very gentle, inoffensive, yet nicely scented.

Okay, there you have it. I'm gonna go slap myself out of this obsession now (no but seriously, I'm probably gonna go sniff all of these and roll my eyes with pleasure. We're all mad here. No, wait, it's just me).

Share your opinion:

  1. Jaz tud mam preveč gelov za tuširanje, vrjetno še več kot ti, *i'm a hoarder haha :P*, pa tud lush mil mam ogromno :P
    Sej boš itak vse porabla, pa še uživaš zraven :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha! Jaz mil sploh nisem štela zraven, sicer imam 'samo' ene 3, ampak trdih mil preveč ne maram. Lush je pa itak zakon! :) x

      Delete
  2. Haha, nisi edina, jaz sem en čas tudi nabrala visoko številko, ampak sedaj se trudim ne kupovati preveč gelov za tuširanje, ker bi rada ostale prej potabila. :P In ja, Baleini so super, včasih imajo res izjemne vonje. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Balea je res zakon, meni zmaga, pa ne samo zaradi vonjev - tudi cena je super! :) x

      Delete
  3. Ahhh opažam, da smo vsa dekleta kar malo obsedena s temi geli :D Jaz jih imam ogromno in jih glede na razpoloženje tudi zelo rada menjavam :)

    www.nootsoskinnygenes.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, tudi jaz! :) Sem pa taka, da uporabljam samo enega naenkrat. :) x

      Delete
  4. Haha :) Lepa zbirka, Balea je pa itak zakon glede tega ;) In tudi pri nas je med&mleko klasika..ali imamo tuš gel ali pa gel za umivanje rok. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uuu, a to tudi obstaja? Pri nas mami kupuje gele za roke in so vedno neki grozni iz Hoferja, ki mi ful izsušijo kožo. Moram nabavit kakšnega od Balee. :) x

      Delete
  5. Oh, moja obsedenost z L'Occitane's Pivoine Flora nima mej. Tako božansko diši, da sem vedno v skušnjavi, da bi nase zlila celotno vsebino embalaže. Da sploh ne omenjam mleka za telo z istim vonjem... Oh! (*teče do omare in zakoplje nos v tuš gel*)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super je! Imaš tudi parfum? P.S. Ne me spodbujat da kupim še losjon ... Teh imam podobno zbirko. :D x

      Delete
  6. Ok, 9 ne, imam pa 5 :) Ampak v mojo obrambo jaz sem jih toliko dobila vsega skupaj za rojstni dan in božič, tako da zdaj poskušam nakupovati samo v moji omari:) Ampak mislim, da so geli za tuširanje taka stvar, da jih itak porabiš, tako da ni panike:) Balea ima pa vedno tako lepe embalaže, da se ni moč upreti:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A šteje, da sta dva minija? In dva že na pol porabljena? Pri nas jih mami kupuje kot zmešana, res mislim, da smo preskrbljeni do poletja. :) Balea je zakon! <3

      Delete
  7. Jaz sem ista! Prav zbiram jih, pa kaj če vsak dan rada drugače dišim :D hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najhuje je, da jih sploh ne zbiram, pač nabrali so se! :( Sem si prepovedala hodit v drogerije, zdej pa vse zapravim za obleke in knjige ... Hopeless. :P x

      Delete
  8. Not just you!!We are all mad here!Loved the post and all those scents! :)

    ReplyDelete
  9. I'm seriously obsessed with shower gels too, especially Lush and & Other Stories ones! Lovely post.

    x Giada | The Beauty Recensionist

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gah, you're so lucky you get & Other Stories! Need to try Lush as well :) x

      Delete
  10. I understand the shower gel collection craze- that's me and Lush, LOL.
    And yes, I've gone in the bathroom to just smell them sometimes LOL
    blushingbiddies.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, #obsessed #hashtagsfornoreason. :D x

      Delete
  11. The Balea ones sound amazing! I have loads of shower gel as well! :)
    theemeralddove21.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. They are, such a shame they aren't available worldwide! x

      Delete
  12. Men pa za enx uspeva, da se nazaj drzim. mam samo dva :P drgac pa vonj potonike od loccitana je top! Js sm si se parfum nabavla, aah nebesa <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uau, ena izmed redkih! :P Js bi tut, sam je drag. Pa tanov Rdeča češnja, ahh. <3

      Delete
  13. Hehe tole je še čist v mejah normale :)
    Drugač pa bog ve kaj so si mislile prodajalke v DM-ju nazadnje, ko sem na blagajni naložila 10 gelov za tuširanje (nekateri so bili tudi v jumbo izdaji), upsi ne :D

    Pa moram poskusiti tele Yves Rocher :) Nikakor se še nisem spravila do trgovine :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hhahaha, a to je bil nek bon, a ne? Moji mami se je tut mešal. :D YR so super, lahko tudi prek neta naročiš. :) x

      Delete
  14. Welcome to the club, js imam ''samo'' teh YR Kakav in malina 7 na zalogi. O ostalih sploh ne bom govorila *don't judge* :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesus CHRIST woman!! Kaj pa boš s tolkimi, a ti je tok všeč vonj? :P x

      Delete
  15. Pri meni je podobno. Trenutno jih 8 čaka v vrsti, da se porabijo. K sreči še kar gre. Veliko več težav imam z raznimi body buttri, losjoni in mleki za telo... Tega ne zmanjka, pa ne zmanjka... pa vmes že 2 nova kupim. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uf, pri teh se trudim držat nazaj, jih mam pa tut ziher kakšnih 5 ... Grozota. :D x

      Delete
  16. Nisi edina, Živa :D

    Tudi jaz imam celo zbirko :D

    ReplyDelete
  17. Sploh ne govori. Jaz imam celo omaro mil. Se mi zdi da jih kar ne zmanjka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sej to je najhuj, nikol ni konca! Zdej uporabljam tiste, ki sem jih kupila jeseni, kdaj bom šele zdajšnje, haha. :D x

      Delete
  18. Zgleda imamo vse probleme :) Mikata me Balein pilin in breskvov gel <3 Za roke ima Balea super tekoče milo breskev in nektarina <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po tvojem priporočilu sem si kupila točno tega in je krasen! Hvala, Ina <3

      Delete
  19. Oh ja, jaz sem tudi en dan kupila 5 naenkrat.. D:
    In vsi od Balee so fantastični! Sploh mi je top tisti kokos nektarina (belo moder). Ufff, dišijo!

    Sedaj jih imamo samo 3, tako da smo na dobri poti do 0 (ko kupim spet 5 ali 10 haha).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaa, ta kokos in nektarina je amaaaazing! <3

      Delete
  20. I have a whole drawer full of shower gels and bath products, I do have a problem :) x

    Heather | Of Beauty & Nothingness

    ReplyDelete

Thanks so much for leaving a comment - I try to reply to everyone!