Essence Iced Latte & Essence Make it Golden

Wednesday, August 8, 2012





Today I have two nail polishes to show you. I started of with Essence Iced Latte as a base (2 coats), then I applied Essence Make it Golden on the tips. Isn't it pretty? I painted my nails a little messily, so I hope you forgive me for that! <3

This mani was inspired by Ina. <3

Share your opinion:

  1. Ne noooo, še ena taka manikura, jaz pa brez primernega zlatega laka! -.- Ravno prejšnji teden sem pri Ini komentirala, da moram poskusiti nekaj podobnega, ker se mi zelo dopade. In zdaj si bom prav kupila zlat lak! Summer, tebi pripisujem poslednjo krivdo za to. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Točno pri njej sem dobila navdih za tole manikuro! :) Ti pa res rabiš tale lak, itak so zdej po 1€ v Müllerju, ker grejo iz prodaje. Edino odstranjevanje je pa nočno mora, sem se skor zjokala od muk. :D Hihi, takih stvari sem pa prav rada kriva :P xxx

      Delete
    2. Ker sem trenutno v Bosni in so imeli zelo izropano Essence stojalo (nimajo znižanj, ampak večine lakov tudi ne), sem kupila enega drugega.
      Ampak jutri zjutraj gre kožni lak + zlate "konice" gor in hop fotoaparat v roke. :D Kmalu se pokažem na blogu z novim stilom, hehe.

      Hvala za "brco", ki sem jo očitno potrebovala, da dejansko kupim ključno sestavino za to manikuro. :)

      Delete
  2. iiii, how sweet :D boš mela jutr?js sm si pa dons napackala na nohtke čist kontra kričečo fancy fuchsio :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za jutr mam že drugo na nohtih :P Čeprav mi ni tok lepo ratala, ampak ok. Iii Fancy Fuchsia, med mojimi top 5 laki sej veš <3 xxx

      Delete
  3. Super kombinacija, meni ena ljubših <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, čudovita je! <3 Samo Make it golden je nočna mora za odstranjevat :( xxx

      Delete
  4. Super ti je uspelo <3 Pa lepo, da ti je bila moja všeč :)

    ReplyDelete
  5. iii kok lepa! bleščice so mi ful ušeč zravn. <3 drgač pa probi odstranjevat s folijo, super zadeva da se ni treba matrat ;) xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo, hvala! Ja, nujno moram probat odstranjevanje s folijo, ker drugač bom vse živce zgubila. :D xxx

      Delete
  6. This naildesign is really stunning!! I love the colour and with the glitter sooo perfect!! Looks girly and chic!!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ful mi je všeč! :) Btw, kako zgleda odstranjevanje s folijo? :D xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala hun :) Tole: http://www.nihrida.com/2009/12/glitter-removal.html xxx

      Delete
  8. Those nails are perfect. I really adore nude nails and these are perfect.
    Love Julia

    ReplyDelete
  9. love your nails!
    your blog is really nice!

    xoxo milla
    http://blondhairpinkheart.blogspot.co.at/

    ReplyDelete

Thanks so much for leaving a comment - I try to reply to everyone!